Jeg er ved at starte min egen virksomhed, med salg at et helt nyt træ produkt og i den forbindelse, har jeg meget brug for hjælp, til at finde en eller flere leverandøre af FYR træ i kvalitet Kvinta og helst fra Sverige -alternative lande er selvfølgelig også velkommen.
Er der nogen her på Amino, der kender nogen med et savværk eller har en kontakt til nogen, der ved noget om hvordan jeg kan blive sat i kontakt, med nogle af disse savværker i enten Sverige eller et næsten hvilken som helst andet land.
Alternativt nogen her på Amino der kender til nogle grosistled mv.
1000 tak for de svar, jeg har kontaktet firmaet i dag, så ville de kigge på min mail og vende retur med nogle muligheder til mig i løbet af uge 44, så det er jeg meget spændt på.
Hvis der skulle være andre, der har nogle link eller anden viden fortsat, er i mere end velkommen !
Jeg skiver lige igen, da jeg fortsat har et stort behov for yderligere hjælp, til at finde frem til flere SavVærker og eller leverandørere af træ, direkte fra skoven eller selve SavVærket af !
Så hold Jer endelig ikke tilbage .......... Alt den hjælp som jeg kan få, sætter jeg meget stor pris på !!!