Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kontakt med SavVærk / Leverandør eller Grossist af FYR TRÆ - SØGES !!!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er ved at starte min egen virksomhed, med salg at et helt nyt træ produkt og i den forbindelse, har jeg meget brug for hjælp, til at finde en eller flere leverandøre af FYR træ i kvalitet Kvinta og helst fra Sverige -alternative lande er selvfølgelig også velkommen.

Er der nogen her på Amino, der kender nogen med et savværk eller har en kontakt til nogen, der ved noget om hvordan jeg kan blive sat i kontakt, med nogle af disse savværker i enten Sverige eller et næsten hvilken som helst andet land.

Alternativt nogen her på Amino der kender til nogle grosistled mv.

Håber der er nogle af Jer der kan hjælpe ?  Big Smile

Med venlig hilsen

Morten, min E-mail  adresse er morten@bitworks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06

Hej Morten

Kender ikke så meget til træindustrien. Men ved der ligger et savværk i Vislanda i Sverige.

www.vida.se

/TI

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Skrevet kl. 13:11

Hej TICHP,

1000 tak for de svar, jeg har kontaktet firmaet i dag, så ville de kigge på min mail og vende retur med nogle muligheder til mig i løbet af uge 44, så det er jeg meget spændt på.

Hvis der skulle være andre, der har nogle link eller anden viden fortsat, er i mere end velkommen ! Smile

Mvh. Morten

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:41

Hej Morten!

Jag själv kommer ursprungligen från Småland och vet att Bodafors Trä har ett mycket gott rykte om sig. Du hittar dem på:

http://www.bodafors.se

Skulle det vara så att du behöver hjälp med kontakterna med dem så kan jag vara dig behjälplig.

Hälsningar

Stefan

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Skrevet kl. 14:33

Hej Stefan,

Mange tak, for hurtig respons, det ser lovende ud, jeg håber det også kan være med til at bringe mig nærmere på endnu en mulig samarbejdspartner.

Tak for hjælpen og endnu en gang, hvis der skulle være flere af Jer Aminoer, der kan hjælpe yderligere, vil jeg være Jer meget taknemlig ! Stick out tongue

Mvh. Morten

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Skrevet kl. 10:45

Hej alle Aminoer,

Jeg skiver lige igen, da jeg fortsat har et stort behov for yderligere hjælp, til at finde frem til flere SavVærker og eller leverandørere af træ, direkte fra skoven eller selve SavVærket af  !

Så hold Jer endelig ikke tilbage .......... Alt den hjælp som jeg kan få, sætter jeg meget stor pris på !!!

På forhånd tak !

Mvh. Morten ( E-mail  adresse er morten@bitworks.dk )

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 11:55

Kontakt den svenske ambasade og få tilsendt en liste over savværk - meget lige til

Hilsen

Claudio

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Skrevet kl. 18:49

Hej Claudie,

Takker også mange gange for dit svar, det er fantastisk, at der findes så mange dygtige folk her på AMINO ! Det er super dejligt !

Til alle Jer alle sammen endnu en gang, skulle der være flere der ved noget om dette emne, er du/I fortsat mere end velkommen !

De Bedste Hilsner

Morten (Min E-mail er fortsat morten@bitworks.dk)

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 21:05

ClaudiO .. Morten....  Wink

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 20:53

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)