Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en til at få mig online!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Send mig en privat besked med din mail, jeg er selv udøvende artist og inde i miljøet - Hvilket jeg ser som en bonus, med hensyn til et evt. samarbejde og forståelse :)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:43

Domuta:

Jeg står med et koncept som jeg gerne vil udvide gennem internettet, der er tale om en webbutik. vi sælger undergrunds hiphop og musik og holder events,

den skal programmeres på engelsk da min kundekreds er i hele europa, der skal være mulighed for at handle og betale med dankort,

søger en seriøs partner

Outsoft er et dansk it-firma i Thailand. Vores kernekompetencer er webdesign, webudvikling, Flashudvikling, samt projektledelse. Ud over programmering assisterer vi også med sparring og rådgivning. Ved senere udvidelser eller vækst-betingede ændringer står vi naturligvis altid til rådighed.
Vi har gode priser til enhver.

Lad os få startet en dialog i dag om dit it-projekt.

Vi arbejder med en bred vifte af teknologier og værktøjer. Som udgangspunkt arbejder vi konsekvent med den sidste ny version.

Kontakt os for et godt tilbud på martin[snabel-a]outsoft.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:43

Hej Domuta

Jeg kiggede lidt på din beskrivelse af opgaven, egenligt syntes jeg at en shop det kan intrigreres i et cms system er den bedste løsning, derved kan du lave nogle tiltag så som blogs, Chat og massere af andre sjove områder der kunne være relateret til din musik og de ting du vil sælge.

Jeg mener at vi kan lave design, løse opgave mod en procent at salget, eller en deling af de første udgifter.

Har du lidt mere så jeg kan bedømme opgaven og se hvad den kræver at få færdigt gjort så send mig din projekt beskrivelse, så tager jeg den derfra. eller kommer med et tilbud der er relevant nok til at få dig til at betale hvad vi tager for en web-butik

Hilsen Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.Outsource-it-to-thailand.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)