Kære Aminoer.
Vi tilbyder: Kontorrengøring Privatrengøring Skolerengoring Fitness rengøring Hotel service Vagt service Ad hoc opgaver Gulvservice Rulletrapper service Vinduespolering Maler service og meget mere Vores Priser: Fra 200; kr i timen
Vi kommer gerne ud til dem for et uforpligtende møde angådne underleverandør samarbejde.
For flere oplysninger er de velkommen til at kontakte os alle dage 24 timer i døgnet. Ingen opgave er for stor eller for lille, vi står altid klar til deres opkald. Vi håber på at De har fået en ide om hvem vi er og hvad vi kan tilbyde Dem. Hvis De vil vide mere kan De gå ind på vores hjemmeside eller kontakte vores serviceleder. Vi ser frem til at høre fra Dem og håber på at De vil bruge os som Deres næste samarbejdspartner.
Med venlig hilsen/ Best regards
Scandic | Services Dina Berich
Serviceleder/ Driftschef Tel direkte: (+45) 29 33 01 59 Mail: dina.rengoring@yahoo.dk - scandicservices@yahoo.dk
|
Hej Dina
Amino er vel nok det bedste sted i Danmark at få kunder, og du har skrevet en lang og god forklaring om jeres virksomhed, når det så er sagt synes jeg at det er lidt syndt for dit gode indlæg at faktisk bare skriver på en line finer måde, at i give folk et gratis tilbud det har sku aldrig kostet noget at få et tilbud, derudover kan jeg ikke se nogle grund til at bruge et tilbud program, og slet ikke at i reklamere med for det, første vil jeg forvente at i godt selv kan regne et tilbud ud ellers, skal i ikke lave det i laver, derudover har der siddet en person et eller andet sted og bestemt hvad i kan lave jeres arbejde til, når man kommer ud til en kunder vurdere man netop hvordan man mener at man kan klare den her opgave og hvad i skal bruge samt hvor lang tid det tager
Du skal ikke opfatte mit indlæg mod jer men til jer