Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er de også utilfreds med rengøring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.                                                                                                                                      

Scandic services er et rengøringsselskab  med  12 fastansætte samt 5 afløser.  Vi har på nuværende tidspunkt over 50 kunder fra forskellige områder. Eks. firmaer, skoler,hoteller, fitnesscentre, og meget mere.

Scandic services tilbyder kvalitetsrengøring af kontorer, fitness, skoler, børnehaver, center, byggepladser og meget mere. Vi udfører også hovedrengøring, industrirengøring, håndværkerrengøring.                                                                         

Vores arbejdsområder er i københavn og hele sjællandsområde. Hvis De er usikker på om vi kan komme ud til Deres område er De velkommen til at kontakte os og høre Dem frem.

Ganske gratis og uforpligtende kan De få gennemarbejdet et oplæg/rengøringsplan til rengøring af Deres virksomhed. Sammen med Dem gennemgår vi Deres virksomheds rengøringsbehov, under hensyntagen til miljø og sikkerhed.   Resultatet og tilbudspris bliver lavet i vores rengøringsprogram tilpasset netop Deres behov.

Gennem vort rengøringsprogram skaber vi det niveau for renhed og miljø som dækker Deres behov. Dette rengøringsprogram er utroligt fleksibelt og det er alle vores kunder rigtige glade for og har den store fordel at snavset fjernes når det er der, og ikke på fastlagte dage. Det vil sige at rengøringsopgaven bliver udført, efter Deres behov uanset hyppighed. For tilgodese kunden og ikke mindst miljøet, bliver der altid brugt miljøgodkendte rengøringsprodukter. Inden for rengøringsbranchen er personalet en meget vigtig faktor – det er vigtigt, at få den rette person på den rette plads.

Vi tilbyder:

Kontorrengøring

Privatrengøring

Skolerengoring

Fitness rengøring

Hotel service

Vagt service

Ad hoc opgaver

Gulvservice

Rulletrapper service

Vinduespolering

Maler service

og meget mere

Vores Priser:

Fra 200; kr i timen

Vi kommer gerne ud til dem for et uforpligtende møde angådne underleverandør samarbejde.

For flere oplysninger er de velkommen til at kontakte os alle dage 24 timer i døgnet.

Ingen opgave er for stor eller for lille, vi står altid klar til deres opkald.

Vi håber på at De har fået en ide om hvem vi er og hvad vi kan tilbyde Dem. Hvis De vil vide mere kan De gå ind på vores hjemmeside eller kontakte vores serviceleder. Vi ser frem til at høre fra Dem og håber på at De vil bruge os som Deres næste samarbejdspartner.

Med venlig hilsen/ Best regards

Scandic | Services

Dina Berich

Serviceleder/ Driftschef

Tel direkte: (+45) 29 33 01 59

Mail: dina.rengoring@yahoo.dk - scandicservices@yahoo.dk 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 08:05

Hej Dina

Amino er vel nok det bedste sted i Danmark at få kunder, og du har skrevet en lang og god forklaring om jeres virksomhed, når det så er sagt synes jeg at det er lidt syndt for dit gode indlæg at faktisk bare skriver på en line finer måde, at i give folk et gratis tilbud det har sku aldrig kostet noget at få et tilbud, derudover kan jeg ikke se nogle grund til at bruge et tilbud program, og slet ikke at i reklamere med for det, første vil jeg forvente at i godt selv kan regne et tilbud ud ellers, skal i ikke lave det i laver, derudover har der siddet en person et eller andet sted og bestemt hvad i kan lave jeres arbejde til, når man kommer ud til en kunder vurdere man netop hvordan man mener at man kan klare den her opgave og hvad i skal bruge samt hvor lang  tid det tager

Du skal ikke opfatte mit indlæg mod jer men til jer

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:25

Hej!

Ja - mit indlæg skal som Martins heller ikke opfattes som værende imod jer, men blot hvordan jeg opfatter din salgstale. Wink

Først og fremmest holder jeg med Martin i, at det burde ikke være nødvendigt at skrive alt det om jeres tilbudsprogram etc. - Det forventer man som kunde, at hvis I er proffesionelle, så har I også styr på det.

Og så kan det da godt være, at der er gået for meget "blærerøv  "Mads Christensen" i mig Smile,  for jeg  (+ en del flere er jeg bekendt med), er ved at være lidt trætte af den lange svale om hvor meget man tænker på miljøet, sikkerheden og at alt kan lade sig gøre. At man er ved telefonen 24 timer i døgnet, og at alle opgaver kan klares - små som store. Det er muligvis rigtigt, men sjældent holder det jo i virkeligheden.

Hånden på hjertet Dina - kan jeg kl. 3 om natten ringe til jer med et akut problem, og 100% forvente at det bliver taget hånd om med det samme?

Kan jeg bestille jeres firma til at gøre rent i Parken efter en fodboldkamp - I får 2 timer til det?

Jeg ved godt at jeg provokerer Big Smile  - men prøv selv at tænke lidt over indholdet. Måske er jeg fuldstændig forkert på den, og så må du have mig undskyldt. Men nu forholder det sig sådan, at jeg igennem 15 år har været i samme branche som du er i. Og jeg er faktisk gået den modsatte vej. Korte nøjagtige tilbud / salgsbreve. Ikke så meget "violinspil". Man får jo kunderne til at tudbrøle over alle de kvaliteter man har og som man kan præstere, så de får brug for en hel pakke Kleenex lommetørklæder. Wink.

Nå - spøg til side. Du gør sikkert det rigtige i forhold til dit firma - men for mit vedkommende kan jeg bare mærke, at trenden er ved at vende lidt, når det drejer sig om alt snak om ih og åh hvor er vi dygtige til alt.

God weekend og held og lykke med firmaet

Birger

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:28

Hej BMøllerC/ Og Birger

Jeg bekalger meget hvis det har været en lang "bog" i forhold til det jeg har skrevet om fimaet.

Jeg lover at gøre den kortere en anden gang, så alle ikke skal læse så meget.

1: Iforhold til tilbudsgivning så er der faktisk mange der tror,at det koster dem penge at få et tilbud fra et firma, så derfor har jeg så valgt at skrive at det er gratis.

2. Det med 24 timers service og, at vi kan klare alle slags opgaver lige meget hvor små eller store de er, så kan i jo prøve os af og se om vi holder det vi lover.  

Til. BmøllerC: Du er da meget velkommen til at ringe til mig kl. 03.00 om natten, hvis der er noget akut du skal have lavedeWink 

Jeg håber i kunne bruge det jeg har skrevet til noget.

I må hav en rigtig god weekend.

Mvh.

Dina

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:49

Selv god weekend Wink

Og det er jo ikke for at være "efter dig" - blot lidt indtryk fra dagligdagen i branchen....

Og selvfølgelig tror jeg da på at du holder hvad du lover - for jeg anser dig da for at være topproff. Desværre er der "nogle få"..... i din og min fælles branche - som en sjælden gang vist kommer til at love lidt for meget.....Wink - Men det skal jo ikke komme dig til last.

Held og lykke med firmaet

Birger

Fra Stenløse
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tror hun har brug for held.. Kender hende privat og ikke positivt..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)