Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En række spørgsmål angående Iphone 3gs...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer snart et telefon skifte, og vil i den henseende stille et par spørgsmål omkring Iphone. Håber der er nogle af jer der kan hjælpe! :)

1. Hvor lang tid holder batteriet? Kan det fx holde en hel arbejdsdag?
  2. Hvor mange af jer har problemer med smadret skærm?
  3. Hvad er erfaringerne med Iphone 3gs og 3?

Takker på forhånd for hjælpen...

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:31

Har du lagt dig fast på en iPhone?

Den nye Sony Ericsson Satio, ser spændende ud og efter min mening får du meget mere mobil for pengene.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:39

Min erfaring er at det er en fuldstændig fantastisk maskine som kan alt og gør alt til UG. Der kommer ikke øjeblikke hvor du tænker "det er sgu for dårligt" eller lign. Undtaget batteriet. Det kan kun liige holde en hel arbejdsdag, men det kan lades op fra computeren, så hvis du sidder ved sådan en det meste af dagen, er det ikke noget alvorligt problem. Men det er stadig lidt irriterende at sådan en fantastisk maskine ikke har bedre batteri-levetid.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 02:00

Hej Kristoffer.

Spørgsmål 1:

Du skal tænke på det er jo ikke "bare" en telefon. Det er faktisk en bærbar computer du render rundt med. Batteri levetiden afhænger selvfølgelig af hvor meget du bruger den, men jeg vil sige med moderat brug kan den max holde 2 dage. Men igen, hvem i dagens danmark sætter ikke deres telefon til at lade når de går i seng? Det er vel efterhånden vane. :-)

Spørgsmål 2:

Af dem jeg kender der har iPhone, så er kun 1 af dem, som har oplevet problemer med smadret skærm. Skærmen blev smadret ved at den lå på taget af en bil og faldte ned. Ja meget klassisk scenarie.

Spørgsmål 3:

Jeg har selv købt min iPhone hos 3 og jeg må sige, HOLD KÆFT det sejler for dem derinde. Min historie. Bestiller engang i starten af september min iPhone 3GS samme tid som en af mine gode venner. Den eneste forskel er, at jeg skal forlænge mit abonnement, hvorimod min ven er ny kunde. Jeg bestiller en halv time før ham. Fint nok, der går en rum tid, hvor man på deres website undervejs kan se hvad status er på leveringer af iPhones.

Der kom da leverancer stort set hver dag. Jeg modtager ikke min iPhone, da der sikkert er mange i kø. MEN, min ven modtager så sin iPhone før mig, hvilket jeg da finder lidt mærkeligt, da jeg har bestilt før ham. Jeg ringer selvfølgelig ind til 3 for at høre hvordan det kan ske og får da afvide, at de taster ordrene ind manuelt(?!). Jeg accepterer det og venter stadig på min iPhone. Der går 2 dage mere, hvor de stadig får leverancer. Jeg beslutter mig at ringe ind for at høre hvor min bliver af. De siger at de sender den dagen efter og jeg kan forvente den indenfor 2-3 hverdage.

Jeg henter da min iPhone i en døgnboks, kommer hjem, pakker den ud. Det er så en iPhone 3G 8 GB har sendt mig - altså ikke den rigtige!!

Lidt halv sur ringer jeg ind og forklare dem situationen. Jeg skal da sende den telefon tilbage, før jeg kan modtage den rigtige. Fint nok, fejl kan jo ske. Jeg sender telefonen ind og venter 1 uge mere på min nye iPhone. Der sker INTET. Jeg ringer ind til dem igen for at høre hvor den bliver af og de siger at de nok skal sende den rigtige til mig hurtigst muligt. Jeg venter 2 dage mere og hører status og siger jeg stadig intet har modtaget. De lover igen at sende en telefon. Efter 2 dage modtager jeg så telefonen. Jeg er glad og kan nu endelig komme igang.

Der går en dag mere og det ringer på døren, hvor postmanden står med en pakke. Jeg tager imod og undre mig over hvorfor jeg har modtaget en pakke fra 3 igen. Det viser sig så at være endnu en iPhone 3GS 16 GB!!! Hvordan man som webshop kan sende to telefoner ud, fatter jeg ikke helt, men det virker i hvert fald meget uprofessionelt og da jeg talte med kundeservice igen, gav hun mig ret i det sejlede fuldstændig derinde.

I alt måtte jeg altså bruge flere timer på at vente på at komme igennem til kunde service og bruge tid på at sende telefonerne tilbage. 3 har ikke givet mig nogen kompensation for de her fejl og de valgte også lige at faktuererer mig for at have brugt min første iPhone. Jeg havde dog aldrig haft den iPhone ude af æsken, da jeg jo ikke skulle bruge den?? Måtte da igen ringe ind til dem.

Når det er sagt, så er jeg dog godt "ok" tilfreds med 3 mht. deres dækning mm., men det her har været et solidt hak i tuden på en ellers tilfreds kunde.

Til sidst: iPhone er et fantastisk værktøj!!!!! 6 stjerner herfra :-)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 02:28

Hej,

Jeg skiftede til Iphone da 3G kom - og nøj hvor jeg aldrig nogensinde skal have nogen nokia eller samsung igen - før de kommer bare op på halvt niveau af Apple.

Tjek din e-mail, hold styr på forretningen, sælg online, hør musik, find vej via indbygget GPS, det hele fungere bare så perfekt. Alt hvad der ikke er i, kan skaffes via application store - til billige penge.

Jeg vil aldrig skifte tilbage til en anden end Iphone!!

Håber du finder lykke i din!

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:54

Nicolaj:

Har du lagt dig fast på en iPhone?

Den nye Sony Ericsson Satio, ser spændende ud og efter min mening får du meget mere mobil for pengene.

Se det er det man kalder at stirre sig blind på features. Ja IPhone'n (og her taler jeg om den 3G da det er den model jeg har) har et crappy kamera, en lav opløsning på skærmen, "Kun" 8/16gb (den nye har vist op til 32) ram osv osv. Så ja, sammenligner du bare hardware så burde IPhone'en slet ikke sæge til prisen. Det som ingen af de andre har er:

- En fuldstændig unik brugeroplevelse og brugergrænseflade som alle prøver at imitere men ingen kommer tæt på

- En fantastisk App store som gør at du kan få de mest fantastiske applikationer gratis eller til en billig penge.

- En glæde man slet ikke får hvis man "bare havde en Nokia..."

Med hensyn til:

Kristoffer IT Simple:

1. Hvor lang tid holder batteriet? Kan det fx holde en hel arbejdsdag?
  2. Hvor mange af jer har problemer med smadret skærm?
  3. Hvad er erfaringerne med Iphone 3gs og 3?

1) Batteriet kan sagtens holde. Det der typisk tager batteri er hvis skærmen er tændt hele tiden (hvis du fx. sidder og spiller på dyret) eller hvis 3G netværket er aktiveret. Jeg hører typisk en del internet radio over 3G netværket i løbet af dagen. MEN hvis du reelt bruger den som en almindelig telefon kan min uden problemer holde et par døgn på en opladning.

2) Hvis man behandler sine ting ordentligt og med respekt bliver dette ikke et problem. Alternativt findes der et væld af tilbehør der netop går på beskyttelse af dyret. Husk på at det er høj teknologi presset ned i noget der vejer mindre end en pose Haribo mix. (når det så er sagt så smed jeg min på jorden - asfalt - anden dag jeg havde den og den fik kun en lille ridse på bagsiden.... lucky me... )

3) Som en anden skriver. Jeg går heller aldrig tilbage til Nokia, Sony Ericsson etc... Skønt dyr det er så meget mere end en "mobil".

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:04

Jeg har en iPhone 3Gs, og inden da en iPhone 3G.. JEG ER SOLGT!

Fantastisk lækker "telefon" .. for en telefon er det jo ikke.. Det er en mindre computer, som også kan ringe og SMS'e :D

Jeg skifter ALDRIG nogen sinde tilbage til en "alm" telefon igen.. never :D

Det kræver måske lige lidt tilvænning, men når det er sket, så vil du nok elske den for altid :p

jeg har min 3gs fra 3, har også en kedelig historie bag mig, omkring kundeservice, eller mangel på samme.
De har godt 3G net som iPhone gerne skal have, for at få fuld valuta for pengene, men som det er skrevet af andre - deres kundeservice sejler og er kaos.

Men hold dig ikke tilbage, og brug telefonen med omtanke - glas kan sjældent tåle at blive tabt på fliser. Men der findes fine muligheder for at beskytte telefon og glas.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:25

Hej Kristoffer,

Jeg har haft en iPhone i knapt to måneder nu, og jeg hoppede på da en sælger fra Telia ringede og tilbød en iPhone 3GS til en fantastisk pris. Før jeg fik den, var jeg inkarneret modstander af iPhone, Apple og al dets væsen. Efter et døgn med iPhone 3GS i hænderne havde jeg skiftet mening.

Det er jo ikke en telefon - det er verdens mindste bærbare PC! Man kan surfe i en rigtig browser (Safari), den er hurtig til at gå på nettet, du kan let administrere emails, styringen er intuitiv og milevidt foran konkurrenterne - og alt spiller bare 100%! Der er ikke noget der ikke virker i iPhone, og det er fantastisk. Der er heller ikke noget der er svært, for opbygningen af telefonen er decideret idiotsikker. Samtidig er ordbogen yderst intelligent, så selvom mine fumlede fingre ikke rammer rigtigt hver gang på displayet når jeg skal skrive en besked eller en email, så staver den sørme rigtigt alligevel :-P

Nå.. nu til spørgsmålene. Batterilevetiden afhænger i dén grad af forbruget! Hvis den ligger i lommen og kun bliver brugt til opkald og SMS, ja, så holder batteriet nemt en arbejdsdag. Jeg har også oplevet at det har holdt et pænt stykke udover to døgn. Hvis du derimod surfer meget på nettet, ser film på den eller lignende, så bliver batterilevetiden dramatisk forkortet. Var vågen en nat hvor iPhone skulle underholde mig, så jeg havde downloadet en masse tv-programmer til den. Så satte jeg mig til rette, med fuldt opladet batteri, og begyndte at se programmerne. Efter knapt seks timer var festen forbi - så var batteriet dødt.

Det er selvfølgelig ikke lang tid, men på den anden side - hvor ofte har man brug for at se mere end seks timers tv i træk på sin telefon? Nej vel ;-) Sammenlignet med hvor længe en bærbar havde holdt til tilsvarende, så er det jo egentlig en imponerende batterilevetid.

Jeg har aldrig oplevet problemer med min skærm. Jeg har faktisk aldrig oplevet nogle som helst problemer!

Hvad angår 3-abonnement, så har jeg aldrig prøvet det, så det vil jeg afholde mig fra at svar.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:18

Som de andre skriver er det en mini computer og ikke bare en telefon, derfor holder min 3gs mellem 2 og 5-6 døgn på en opladning.

Ingen knækkede skærme her - jeg er på min anden iphone først en 3g og nu en 3gs

Ind imellem gik min 3g ned og opførte sig underligt så den måtte rebootes, men det gør alle computere jo! Har ikke haft problemmer af den slags på min 3gs

Jeg har aldrig før haft en dims som opfylder så mange behov for mig som min iphone gør. push mail + kalender fra hostet echange, telefon, sms, mms uden dikkedare, nyhedder on the fly når jeg har 5 min. til overs (I køen i netto f.eks.) selvom mange danske it relaterede nyhedstjenester lader noget tilbage at ønske med hensyn til deres kompilationer til håndholdte dimser, men det er jo ikke iphones skyld. gps som jeg faktisk kan bruge når jeg går i en by og skal finde en bestemt gade fordi kort - gps og kompas spiller så godt sammen at jeg ikke behøver en turn by turn på min håndholdte dims som jeg kun bruger når jeg er på gå-ben.

Det passer forresten ikke, jeg havde en kort overgang en htc diamond pro (Tror jeg den hed) og den kunne vel egentligt det samme, jeg lærte bare aldrig at integrere alle disse lækre funktioner i min hverdag for det første fordi touchskærmen aldrig lærte at finde ud af hvad jeg mente når jeg trykkede på skærmen og bevægede fingrene hen over skærmen, og ja - det var ikke mig, men telefonen der ikke kunne finde ud af det, for det går altså fint på min iphone. Og for det andet fordi dimsen og interfacet ikke var indbydende, lækkert og intuitivt nok til at jeg kunne bruge alting fra dag 1 som jeg kunne med min iphone.

Jeg er ikke håndholdt akspert og slet ikke apple freak, iphone er mit første apple hardware, men jeg vil bare sige at iphone fungere for mig og det virker som om apple har tænkt over at alm. mennesker skal kunne bruge dimsen.

Mvh Ken

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:24

kenhvm:
Jeg er ikke håndholdt akspert og slet ikke apple freak, iphone er mit første apple hardware, men jeg vil bare sige at iphone fungere for mig og det virker som om apple har tænkt over at alm. mennesker skal kunne bruge dimsen.

Noget som iøvrigt gør sig gældende i alle Apples produkter og er derfor man

1. 1. bliver så glad af at bruge dem og
  2. 2. Ikke kan sammenligne med andre producenters produkter bare ved at kigge på kolde hardware specs

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)