Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tal (0-9) i domæne-/firmanavn?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vil ikke lægge op til en lang tråd, har bare et hurtigt spørgsmål. Er igang med at skulle starte webshop op og har gået i længere tid og tænkt på firmanavn, men uden held.

Nu har jeg fundet på et navn jeg synes er skide godt, men det indeholder tal - f.eks. 88kasper.XX

Er der noget jeg bør overveje her? Jeg tænker mht. til SEO eller lignende? Er der nogle negative ting ved at have tal i sit domænenavn? Skal man også købe købe domænenavnet i tekst (otteogfirskasper.xx)?

Glæder mig til at høre fra jer!

All the best

Kasper A

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:10

Vil ikke mene der er noget negativt i at have tal. Se på 1902software.com  en amino brugers side der er indekseret fint, og uden nogen problemer jeg lige kan se.

Ud over dette så søger folk ikke på tal ved at stave til dem. Så vil du gerne findes på søgningen 88 kasper så er det fint.

Skal dog ikke kunne sige det med 100% sikkerhed, men måske der er nogen med erfaring der kan støtte eller afvise !

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:42

Du skal være opmærksom på at hvis tallet har en betydning, som f.eks. get2net eller play4fun, så kender søgemaskinerne ikke til denne betydning, medmindre du fortæller det via dit indhold, beskrivelse, links osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 00:08

Vær opmærksom på at der muligvis kan være problemer mht. at afsende e-mails. Du kan risikere at de havner i SPAM filtret hos modtageren pga. af tal i domæne navnet. Jeg ved positivt at der er filtre der kigger på tal i e-mail adressen. Spørgsmålet er som om de kigger på det der står før @ eller på det hele.

Om det har nogen nævneværdig betydning kan jeg ikke svare dig på, men måske nogle med tal i deres domæne kan svare på om de oplever problemer ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)