Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testpiloter søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Fra tid til anden har der været debat-tråde om problemer med bla. Joomla og WordPress i et shared hosting miljø med Safe Mode On.

Inden længe lancererer vi en VPS løsning, som kan løse disse udfordringer. Men vi starter med en beta-test med ca. 100 testere, og i den forbindelse vil jeg høre om der er nogle friske testpiloter her på Amino?

Bliv testpilot og få et års gratis VPS-hosting

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:52

Ja safe mode on er jo en arkæisk løsningsmodel på et gammel problem.

Vi har kørt med en VPS-lignende løsning i snart et par år og vores Joomla og WP kunder er skam yderst tilfredse Smile

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 08:59

Ronnikc:

Vi har kørt med en VPS-lignende løsning i snart et par år og vores Joomla og WP kunder er skam yderst tilfredse Smile

Det lyder godt, og ser selv frem til at få produktet på hylderne!

Jeg synes dog ikke lige at kunne spotte VPS produkterne på dit website - kun webhoteller og dedikerede servere..?

Vi skulle jo gerne komme med en endnu mere attraktiv pakke til det Joomla-hungrende folk Wink

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:35

Alle vores webhoteller kører i en VPS lignende opsætning hvor der reelt er super lidt til forskel på en ren VPS løsning.

Det er netop forskellen på en klassisk webhotel løsning med f.eks. php safemode eller open base_dir kontra en virtualiseret løsning hvor der ikke er behov for php safemode og/eller open base_dir som man ser hos stort set alle andre udbydere herhjemme.

Man kunne så spørge sig selv hvorvidt der er særligt mange brugere som har behov for f.eks. shell access, men det er da fint at lancere en VPS løsning - det er ikke så ubredt i DK hos mainstream udbyderne, som jer f.eks, i forhold til i udlandet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:50

SmileDet var sgu' på tide I fik øjnene op for os Joomla kunder

Jeg ejer og driver sitet Joomla tutorials og vil meget gerne teste på jeres servere. Jeg mangler nemlig en fast host, som jeg kan henvise mine mange besøgende til. Tidligere har jeg med stor glæde benyttet mig af jeres server miljøer, men blev nødsaget til at skifte på grund af jeres php-indstillinger.

Jeg ønsker endvidere en fast aftale med et hosting firma, hvorigennem jeg kan tjene lidt affiliate penge på at henvise kunder. Det kunne måske blive jer?

Hvis det har interesse, så fang mig endelig over mailen eller pr. telefon. Mine kontaktoplysninger kan du finde her

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 13:25

Hej Rasmus,

Det lyder rigtig godt, og jeg er ikke i tvivl om at der er gode muligheder for et langsitet samarbejde - vi kommer nemlig til at satse benhårdt på hosting af open-source applikationer!

Lad os tales ved mandag, god weekend ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)