Hej Christoffer Jeg er meget enig, det er bare tit at folk tror at idéen alene har noget værdi. Jeg mener at implementation er alting. En halvdårlig ide (som andre før har lavet), kan sagtens implementeres rigtigt godt, og en rigtig god ide kan også implementeres rigtigt skidt. Se bare på Webenhavn. Idéen er udemærket, men jeg tror desværre ikke at vi har en tilfredsstillende teknologi til at det kan implementeres. |
Hej alle
Super interessant snak.. meget relevant... Mange har jo gode ideer, og mange mangler udviklere/kodere/designere... Der skal lave grundfundamentet for eks. en app.
MEN MEN MEN
Det er som om... man glemmer det vigtigste...
Jeg mener, umiddelbart taler man her om to parter. En der har en idé og en der koder/udvikler. Fint, men de to tilsammen skaber jo ikke forretning.
Det er jo først en forretning, når man HAR SOLGT IDEEN, og der rent faktisk er betalende kunder i butikken.
Det gør en Idéskaber og en programmør altså ikke alene... Sammen måske, eller med en SÆLGER tilknyttet.
Så for lige at slå en pind igennem den med Caféen, så er der mindst lige så meget arbejde i at få en idé der KAN SÆLGES som i kodearbejde....
/Rene