Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er muligt at finde billig markedsføring online

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej E-handlende

Blot et lille hint til e-handlende om at det faktisk kan lade sig gøre at få billig markedsføringnettet.

Jeg har fornyligt startet prisportalen www.pribot.dk op. Vores mål er at sikre E-handlende en BILLIG markedsføringskanal. Både jeg selv og min makker (Lau Dybbro) har flere års erfaring fra Danmarks største prisportal EDBpriser.dk, så vi ved hvad det handler om.

Det erklærede mål er at sikre den billige markedsføring for forhandlerne, og samtidig ikke genere brugerne med for mange banners (maks 2 pr side). Vi har derfor sat en klikpris på 1 krone, dog maks 300 kr pr måned. Regningen bliver altså aldrig højere end 300 for en måned, hvilket er lavere end det man alene betaler for abonnementet på andre prisportaler. Samtidig sikrer vi også at selv små forhandlere som ikke får så mange klik stadig kan være med, for deres regning akkumuleres blot indtil den når 300 kroner.

Sitet gik i luften 2. juni, og allerede nu har vi over 150 forhandlere i databasen, så der er tryk på. Da vi ikke har det helt store budget tager det selvfølgelig tid at få de besøgende ind, men vi har lavet en del SEO og har nu 300.000 sider indekseret på Google. Yderligere har flere af vores forhandlere også været så søde at placere link til os på deres side.... vores success bliver deres success og omvendt.

Det site man ser i dag er selvfølgelig kun den første version, og der er mange flere funktioner i pipelinen. Inden længe opdaterer vi f.eks. vores søgning så det bliver muligt at søge KUN i en kategori, men der foregår også en masse bag scenen, som er med til at sikre kvaliteten af dataene på sitet... men som man siger... med tid kommer råd.

Jeg takker for jeres tid, og hører selvfølgelig gerne forslag og ønsker fra de e-handlende her på Amino-.

Mvh

Dan Bohmann

Pribot.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)