Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger evt. en samarbejdspartner til 2 projekter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har længe haft ambitioner om at ville noget på nettet.

I de gode gamle pionertider var jeg heldig at købe domænet www.counter-strike.dk og drev et stort online community. Det blev siden solgt til Boomtown.

Siden da har det været småt med ideer, indtil jeg fik ideen om at starte et forum op www.plantedebat.dk - det er ikke særlig stort eller velbesøgt - her i sommers nåede det dog næsten op på 100 brugere i snit.

Jeg har også www.plantforums.net som egentlig bare er et forsøg på at have en engelsk variant.

Pt. er jeg dog i den heldige situation at jeg er blevet udlært i min branche (den finansielle sektor) og ikke er i et firma der afskediger. Det betyder, at jeg har penge til at placere i de projekter jeg involverer mig i for første gang i mange år.

Da jeg desværre ikke har knowhow på programmeringsniveau, søger jeg en som evt. kunne være interesseret i at være med i fx. Plantedebat eller Plantforums - et slags partnerskab 50/50. Det behøver heller ikke lige være disse 2 projekter / sider. Har du selv en god ide til et community er jeg evt. interesseret.

Jeg vil kunne ligge penge hvis det er påkrævet for de ting der skal til samt agere webmaster, stå for eksterne samarbejde, salg, konkurrencer, content m.m.

Du har lysten, viljen til at være med til at skabe et community. Det er aldrig garanteret at det bliver vildt succesfuldt så du skal gøre det fordi du synes det er sjovt, kunne være lærerigt og udfordrende. Du kan være igang med at lære programmering eller du kan være ekspert med samme interesse som mig - uanset så vil jeg gerne høre fra dig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:41

Hej M,god ide du fik der med counter-strike tilbage i tiden :-)

har du overvejet et andet ord for plantforums.net, det første jeg kom til at tænke på var fabrik og factory og anlægge fabrik og ikke et plante forum, måske plantingforum.net var bedre?

vh Tom , all the best

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

af ren nysgerrighed, hvad solgte counter strike så for?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 13:17

Hej Tom

Hmm den havde jeg faktisk ikke lige overvejet... ja den kan være tvetydig.. æv. Men nej har ikke lige umiddelbart tænkt mig at lave navnet om.

Hej Greyzone

Det solgte for ca. 50k - fik 5k om måneden dengang, men konkurrentsituationen med Xplayn. Jubiigames, Boomtown og Dailyrush var et helvede..

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 10:50

Jeg søger stadig en partner til Plantedebat.dk som kan se et potentiale i at videreudvikle forummet til et community. Ham jeg i første omgang havde et samarbejde med, ser nu desværre ud til ikke at have tiden til det :/

Forummet er oppe på ca. 100 besøgende om dagen, men det kunne gøres meget bedre, med de rette ændringer. Jeg vil derfor relancere sitet baseret på et Joomla, og tilføje funktioner som gør sitet mere interessant.

Det være sig en køb/salg sektion ala DBA, hvor folk kan liste de ting de gerne vil sælge self. relateret til planter/blomster.

Det kunne være mulighed for blogs / artikler som brugerne selv kan ligge op.

Evt. en Wiki til sitet.

Evt. oversigt over åbne haver.

Evt. en planteskole kategori.

En Link sektion.

Osv. osv. Den skal altså ikke have for lidt.

Jeg savner en partner som kan se potentialet i dette, og kan hjælpe mig med at udvikle sitet. Jeg planlægger at smide penge efter dette self.

Jeg tilbyder 50 / 50 af sitet, mod at du kan tilbyde noget den anden vej - noget programmering eller lign.

Du skal altså ikke op med penge.

Yderligere:

Jeg søger samtidig en partner til at stable nogle gaming forums på højkant. Du skal kunne php. Jeg har brugt ca. 2.000 kr. hidtil på det projekt med indkøb af bl.a. vBulletin, men forummet skal tilpasses m.m.

Yderligere er en anden person tilknyttet, som skal hjælpe med at drive communitiet.

Der er tale om en 33 % andel og du skal ikke ligge penge selv.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:33

Dejligt at se et "søger-samarbejderpartner" indlæg hvor trådstarter virkelig har gjort sig umage. Jeg var helt sikkert klar på at hjælpe dig hvis jeg havde tiden :)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 12:26

Tak Mikkel :) Jeg ser communities som et utroligt stærkt aktiv. Har du et velfungerende community - tag Amino f.eks., så kan du bruge det til utroligt meget. Se hvilke funktioner der er kommet til Amino efterhånden - og det tjenes der gode penge på.

Dog skal man altid have hjertet med. Det er ikke sikkert det udvikler sig som man håbede, men gør det, så er det utroligt kraftfuldt. Man kunne evt. tilkoble en shop efterfølgende for bare at nævne én af flere muligheder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)