Hej Jeg står med en idé til en hjemmeside som jeg tror på kan blive en kanon indbringende foretning, men mangler en samarbejdspartner der kan bygge denne hjemmeside op. Hvordan kan jeg sikre mig at den person jeg evt. finder ikke kan stjæle min idé og slippe afsted med det?
|
Jeg står med nøjagtig samme problem som dig da jeg har en ide til en webshop. Dog vil jeg have testet produktet færdigt, så man holder kortene til kroppen for ikke at afsløre for meget.. Jeg har ikke engang turdet tænke på flyers endnu da de så skal ud til en ekstern for at blive lavet..
Men jeg har så en kammerat der laver hjemmesider, så når tiden er inde tager jeg fat i ham. Hvor i landet bor du? Kender et par stykker her i nordjylland som jeg ville kunne stole 100% på hvis det var mig selv. Men det optimale er jo hvis i kan stikke hovederne sammen..
Generelt tror jeg dog at de fleste i den branche med en vis størrelse og ry har nok at gøre med at programmere og ikke med at stjæle ideer fra hinanden. Men hvis du går efter størrelse og ry så har du nok også prisen derefter ;-)
Ellers vil en med-amino altid være god, da det jo kan gå hen og give noget dårlig omtale her på amino hvis de snupper din ide.. ;-)