Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram, kan i anbefale noget? Beskriv den du bruger!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Skal bruge en god overskuelig regnsskabsprogram til min webshop (vi tilbyder håndlavet  økohudpleje produkter til vores kunder). Det må gerne have lagerstyring, god design og ikke koste over 200 dkk pr.måned  Smile  Anbefal  gerne nogle gode programmer(gerne med gratis intro).

I må også gerne skrive jeres gode og dårlige erfaringer med netop jeres regnskabsprogram......så kan jeg måske undgå nogle typiske fejl.

p.s forresten kender du også en transportfirma (hurtige og fornuftige priser)?

På forhånd tak.

mvh,Kristi

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 22:19

Hej

SummaSummarum vil jeg mene er et godt bud, du kan downloade gratis via www.summarum.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:21

Jeg ville helt sikkert prøve at google open source regnskabsprogram, eller open source finance software.. der findes en millard gratis programmer der er skide gode, og mange bedre end dem man betaler for..

Så er der bare det med at få det integreret i en webshop. Mange programmer er lavet til en bestemt type webshop, f.eks. os-commerce, magento osv.. og måske du godt kan støde på lidt problemer nu du har en shop der er oppe at køre, og kan se den er lavet i dotnetnuke, og der kan sikkert godt findes noget... Men bestemt ville jeg finde et gratis.. selv 50kr om måneden kan bruges fornuftigere..

hejsa herfra

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:43

Hej Kristi,

Jeg bruger http://e-moms.dk , som jeg er meget glad for. 99 kr pr. månede ,og gratis prøveperiode.

Det passer til mit behov.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:20

Hej Casper,

e-moms.dk ser godt ud :-) og prisen lyder fornuftig. Ved du om man kan flytte sin data hvis man vil skifte regnskabsprogram ?

Har du haft kun gode erfaringer med denne program eller ?  Har du brugt deres support?

Har også kiggep på e-conomic men kan bedre lide e-moms (virker mere overskuelig designmæssigt).

tak for tip.

mvh,Kristi

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:56

Kristi - everydayluxury.dk:
Skal bruge en god overskuelig regnsskabsprogram til min webshop (vi tilbyder håndlavet  økohudpleje produkter til vores kunder). Det må gerne have lagerstyring, god design og ikke koste over 200 dkk pr.måned  Smile  Anbefal  gerne nogle gode programmer(gerne med gratis intro).

Jeg kan anbefale Aesiras. Det kører Windows og du kan få en hostet udgave, eller hoste selv. Der er indbygget webshop, hvis det er det man ønsker. Derudover benytter det MS SQL server (Kan kører på alle versioner og bruger som standard den gratis version), hvorfor det skulle være muligt for en kyndig at lave integration til din webshop.

Aesiras er forholdvis nemt at gå til, men det kræver som alle andre systemer at man har kendskab til hvordan et regnskab skal laves. Man kommer nok ikke uden om at have en konsulent på i implementeringsfasen.

Et minus ved Aesiras er den dårlige brugervejledning der er med. Den kunne godt være mere fyldestgørende...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)