Heej folkens.. jeg er en dreng på 16, snart 17, bor omkring vejle, og går virkelig med drømmen om at få lov til at starte en online virksomhed op, som forhåbentlig kunne styres på et freelance plan, eftersom jeg går på gymnasiet til daglig.. Selvfølgelig tager skolen lidt af tiden, men det vil jeg ikke gøre til min største hindring og vil stadigvæk forsøge mig frem.. Det som mit problem består i er, at når ideerne strømmer ind og tankerne flyver højt, så har jeg ikke rigtig nogen at dele det med?.. Nogle gange kunne det være super dejlig at kunne diskutere sine ideer og i fællesskab se positive og negative sider - og forhåbentlig kunne "vi" finde frem til en løsning som der ses gode muligheder i, og som evt kunne realiseres. Alderen kan sikkert også være en hindring, men den modstand som jeg møder ser jeg ikke som noget som skal stoppe mig, men istedet er lidt modstand sikkert sundt og møde - gir i hvert fald ikke op! .. Men hvis du er en ung fyr eller pige på omkring min alder (eller yngre eller ældre, bare dine tanker stiler i samme retning som mine), der godt kunne sætte sig ind i min tankegang, så giv mig endeligt et kald - og hvem ved, måske opdager vi at vi kan drage god nytte af hinanden og danne et godt netværk, og ellers så skader det jo aldrig at skabe sig nogle nye kontakter.. Blandt venner og familie, synes jeg nemlig ikke helt at jeg har kunne finde den ideelle samarbejdspartner , men måske er du den jeg søger - og måske er jeg den du søger? Jeg glæder mig til at hører fra alle jer allesammen! Med Venlig Hilsen Uffe...
|
Du er velkommen til at kontakte mig på qarstardesign ["a"] gmail.com (a = @)
Tror vi snakker nogenlunde samme sprog du og jeg.