Ved godt det er et meget åbent spørgsmål jeg nu stiller, men den der intet vover b.la. b.la Jeg har fået en god ide (tror ivertilfælde meget på den selv) Jeg skal have lavet en hjemmeside som kunderne kan logge sig ind på og angive nogle paramenter så skal hjemmesiden kunne fortælle hvilken virksomhed der er billigst for kunden, jf. de parameter kunden har opgivet. Kunderne skal kunne logge ind og så skal der i systemet også være mulighed for at der specifikke parameter mellem kunden og virksomheden. Jeg ved det er et meget åben spørgsmål, men jeg skal bruge en programmør. Syntes det er svært hvad jeg skal forlange af en programmør og hvor jeg skal finde en henne. |
Hej Halgård,
Som du selv siger er det et meget generelt spørgsmål. Jeg er programmør og kan sagtens hjælpe dig med at udvikle en hjemmeside med det ønskede system, men kan du komme nærmere ind på hvad systemet skal have af sider, funktioner, og parametre.
Det er naturligvis ikke gratis, men send mig en opgavebeskrivelse, så sender jeg dig et tilbud.