Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Findes der firmaer, som administrerer at sende brochurer ud for andre?

Jeg forestiller mig at have virksomheders brochurer på lager, og når så der bestilles en brochure via en hjemmeside eller på anden vis, ryger der en mail i min indbakke. Så er det bare at hente den på lageret, og printe et følgebrev ud. Denne service er bare en i rækken af påtænkte services fra Fokus Leverandørservice for at udnytte det store netværk, som jeg er igang med at etablere.

Hvis det findes, vil jeg meget gerne have et link eller firmanavn.

Takker for hjælpen.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Hej Michael

Brochurer ligger i dag på nettet lige til at downloade af den interesserede kunde.

Flemming

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:14

Det findes i hvertfald indenfor rejsebranchen... Men hvor godt eller skidt det fungere, må jeg melde pas på...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:01

Hej Flemming

Takker for kommentaren selvom jeg selvfølgelig er udemærket klar over det. Mange kan bedst lide at have en bog eller avis i hænderne - ligeledes med en brochure.

Det må komme an på en prøve efterhånden som min leverandørservice med forskellige services på hylderne tager form.

Også en tak til dig, Fashion-seller. Havde læst om det engang med rejsebranchen, men kan ikke huske hvad firmaet hed?

Ideen er selvfølgelig at det pågældende firma får sendt brochuren, i stedet for som jeg har oplevet at den kommer 14 dage senere. Totalt useriøst og intet salg i den omgang! Hvis brochuren kommer dagen efter, kommer det pågældende firma selvfølgelig forrest i køen, når man skal købe.

Michael

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:02

hvis du sender en en fil til media mouse så er jeg sikker på at han kan printe en brochure og sende den til din kunde!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:07

Hej

Jeg tror da der er mange der gør den slags, uanset om det er brochurer eller andre ting. Der må være mange lagerhoteller eller lign der laver det...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)