Hej
|
Hjælp til mit firma
Brug også søgeoptimering SEO Se f.eks. www.lille-web.dk Morten er rigtig god til det. Sociale medier som Facebook - LinkedIn - Amino + andre lignende Kontakt evt. lokale erhvervsforeninger i dit område PR i lokalaviser
|
Du kunne starte her på Amino med at fortælle hvad dit firma hedder, samt din internet adresse. Måske der er mange herinde der kunne bruge din services. |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Hej BS30 Velkommen til Amino Har ikke lige stående fod, den store ide udover de allerede nævnte, og vil da lige supplere på Per indlæg og understrege at en god start er at udfylde din profil, så er du allerede godt foran mange andre amino der ikke har fået det gjort endnu. Herudover er der både et marked og freelancer forum du jo kan kigge nærmere på Keep Swinging Kim Kampp |
Nu gælder det jo om at være kreativ, derfor starter jeg med et forslag, som andre måske kan brygge videre på ! Også kaldet brainstorm En idé er at tilbyde mogle kunder en meget fordelagtig pris på dine produkter, til gengæld skal disse kunder rekalmere for dit firma. Den ekstra reklame kan være at du får lov til at skrive din hjemmeside adresse på reklamen. Den kan være en diskret tekst nederst på mærket/skiltet/streameren. Dermed kommer dit firmanavn ud til mange kunder og andre får øje på dine produkter og indirekte din hjemmeside. Ideen virker måske ikke så godt på et skilt eller mærke, men på streamere er måske mere egnet. Måske andre kan brygge videre på denne ide ? Held op lykke med din markedsføring ..... og forretningen. |
Også et velkommen fra mig, der har været herinde et par år. Ideen med at skrive sin hjemmesideadresse på ens produkt er fin. Du behøver ikke spørge kunden om lov, hvis du gør det diskret. Jeg brugte selv at skrive både firmanavn, telefon og e-mail adresse på varene jeg solgte. God vind med din forretning. Flemming |
Hej bs30. Gå ind på Google og søg på "gratis marked" og "gratis markedsføring", så får du en masse steder frem hvor du GRATIS kan indrykke dine produktannoncer, bl.a. DBM. Mvh. Ditbrugtmarked |
Mit firma hedder Bs Design Tryk. min internet adresse er www.bs-design-tryk.dk
|