Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et godt tilbud?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

http://borsen.dk/netbook

Som ovenstående link viser, kan man i øjeblikket få Børsen i 12 mdr. + en Lenovo netbook for kr. 2.495,00.

Børsen kender jeg udemærket, men hvad med en Lenovo Netbook? Jeg kan ikke umiddelbart finde en mere detaljeret modelbeskrivelse på den. Men det er vel en af disse her mindre maskiner som er oplagt til rejsebrug osv.

Den samlede pris fejler vel ikke noget - forudsat at man selvfølgelig alligevel kunne have en interesse i Børsen. - Eller hvad mener I? Har I noget kendskab til ovennævnte Lenovo?

Birger

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:45
Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:49

Hej Birger

I spalten ude til højre er der lidt produktinfo (ja, jeg så det heller ikke lige med det første ;) ): http://img.borsen.dk/img/cms/img_server_adm.files/152_filename_2775.pdf

Der er med andre tale om en Lenovo S10, som er Lenovo's 10 tommers netbook. Jeg har selv en Lenovo S12 (12 tommers), som koster 3.000,-

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:03

Takker for jeres opmærksomme øjne... Wink og linket til PC world.

Lyder jo til, at det er en ok gennemsnitlig maskine. Så måske tilbudet er ok.

Men tak for jeres hurtige kommentarer

Birger

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 09:12

Tror også det er et udmærket tilbud, sad selv og overvejede det, da jeg var inde og lege i aktiespillet :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:18

Ja det må vist siges at være et ok tilbud, man får jo så at sige den ene del gratis....

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:31

Jeg har sådan en Lenovo 10 - min er vist en 1'er.

Den har fået kritik af tastaturet, og jeg har også selv haft svært ved at ramme rigtigt hver gang.
Men fru Kjer er helt vild med den.

Mit behov for en netbook er primært en rejseskrivemaskine, der kan gå på nettet.
Det lever den fint op til, men min Aspire One med Linux er vågen på 12 sekunder mod XPs min. 30.
Jeg synes, det er dorsk at køre XP på så svag en maskine - det er lidt lige som at køre med håndbremsen trukket i en Nissan Micra.

Men hvis dit netbook-behov svarer til den udbudte netbook, så er det et fint tilbud.

mvh Hans

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:43

Jeg har solgt over 130 at de netbooks fra Lenovo, og har endnu ikke fået en med fejl på.
Sidste uge havde jeg tilbud på de rød/hvide S10 tol 2150,- kr pr styk / 2050 ved bestilling over 10stk

S10e N270 1.6/2x512/80+4/10.2/Wi/C/3c/XPH-Rød

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)