Skal det være et dansk feed? Eller kan du bruge et engelsk?
Helst dansk, men det kan vel oversættes ?
Det vigtigste er bare at det virker og er testet. Har prøvet mange moduler af andre slags hvor det bestemt ikke er alt der virker. Mener bare at der er jo ingen grund til at bruge tid på forskellige moduler som alligevel ikke virker som de skal :-)
JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk
Skal det være et dansk feed? Eller kan du bruge et engelsk?
Helst dansk, men det kan vel oversættes ?
Det vigtigste er bare at det virker og er testet. Har prøvet mange moduler af andre slags hvor det bestemt ikke er alt der virker. Mener bare at der er jo ingen grund til at bruge tid på forskellige moduler som alligevel ikke virker som de skal :-)
Jeg ved ikke helt om vi taler om det samme. Vil du ligge varer ind i Oscommerce via RSS? Eller vil du køre en RSS fra dit site, som andre kan bruge til at reklamere for dine varer?
Her kan man i admin styre antal af produkter, om den skal vise alle produkter, nye produkter, kommende produkter etc. Man kan også sige hvor tidt den skal opdatere feeded.
Jeg aner ikke hvad modulet hedder, hvis du ikke har fundet en løsning, så skriv en pb til mig, så skal jeg få en programmør til at finde navnet på det. Det kan dog godt tage en dag eller to da alle programmører er fuldt booket lige nu
Her kan man i admin styre antal af produkter, om den skal vise alle produkter, nye produkter, kommende produkter etc. Man kan også sige hvor tidt den skal opdatere feeded.
Jeg aner ikke hvad modulet hedder, hvis du ikke har fundet en løsning, så skriv en pb til mig, så skal jeg få en programmør til at finde navnet på det. Det kan dog godt tage en dag eller to da alle programmører er fuldt booket lige nu
Jimmy
Du må gerne smide en PB med navnet når du får tid...
Jeg er ved at få udviklet et RSS-feed med nye produkter specifikt til vores plakatbutik. Hvis nogen er interesserede kan jeg da godt høre vores tjekkiske programmør, hvor nemt det er at integrere på andre sider - måske vil han sælge det videre for en billig penge.