Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk RSS feed til Oscommerce...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i længere tid i diverse forums ledt efter et RSS feed der opdaterer sig selv efterhånden som der bliver oprettet nye varer.

Har også fundet nogen stykker, men ville gerne hvis jeg kunne få enbefalet et modul der er afprøvet og som jeg evt kan se i funktion.

På forhånd tak...

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 09:15

Heysa,

Skal det være et dansk feed? Eller kan du bruge et engelsk?

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 10:03

Lazerto:

Helst dansk, men det kan vel oversættes ?

Det vigtigste er bare at det virker og er testet. Har prøvet mange moduler af andre slags hvor det bestemt ikke er alt der virker. Mener bare at der er jo ingen grund til at bruge tid på forskellige moduler som alligevel ikke virker som de skal :-)

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 10:56

JDA Trading ApS:

Lazerto:

Helst dansk, men det kan vel oversættes ?

Det vigtigste er bare at det virker og er testet. Har prøvet mange moduler af andre slags hvor det bestemt ikke er alt der virker. Mener bare at der er jo ingen grund til at bruge tid på forskellige moduler som alligevel ikke virker som de skal :-)

Jeg ved ikke helt  om vi taler om det samme. Vil du ligge varer ind i Oscommerce via RSS? Eller vil du køre en RSS fra dit site, som andre kan bruge til at reklamere for dine varer?

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 11:05

Lazerto:
Eller vil du køre en RSS fra dit site, som andre kan bruge til at reklamere for dine varer

Vil køre en RSS feed som andre kan bruge, der automatisk viser de, f.eks. seneste 50 varer der er oprettet ?

Eller alle varer, eller hvad modulet nu gør...

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 12:05

Okay. Jeg har kun hørt om denne, som dog ikke er en freebee

http://www.magneticone.com/store/osCommerce.RSS.Export

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:25

http://www.sjovhilsen.dk/index.php?main_page=rss_feed

Her kan man i admin styre antal af produkter, om den skal vise alle produkter, nye produkter, kommende produkter etc. Man kan også sige hvor tidt den skal opdatere feeded.

Jeg aner ikke hvad modulet hedder, hvis du ikke har fundet en løsning, så skriv en pb til mig, så skal jeg få en programmør til at finde navnet på det. Det kan dog godt tage en dag eller to da alle programmører er fuldt booket lige nu

Jimmy

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02

Dimsedut:

http://www.sjovhilsen.dk/index.php?main_page=rss_feed

Her kan man i admin styre antal af produkter, om den skal vise alle produkter, nye produkter, kommende produkter etc. Man kan også sige hvor tidt den skal opdatere feeded.

Jeg aner ikke hvad modulet hedder, hvis du ikke har fundet en løsning, så skriv en pb til mig, så skal jeg få en programmør til at finde navnet på det. Det kan dog godt tage en dag eller to da alle programmører er fuldt booket lige nu

Jimmy

Du må gerne smide en PB med navnet når du får tid...

MVH

Hugo Boss Solbriller

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 01:16

Jeg er ved at få udviklet et RSS-feed med nye produkter specifikt til vores plakatbutik. Hvis nogen er interesserede kan jeg da godt høre vores tjekkiske programmør, hvor nemt det er at integrere på andre sider - måske vil han sælge det videre for en billig penge.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)