Kære Amino'er Jeg er, som så mange andre, på jagt i junglen af webshops. Jeg har dog visse funktioner som jeg har svært ved at finde og håber at en af Jer, måske kender en shopløsning som tilbyder disse. - ved modtagelse af en ordre, skal produkterne kunne splittes op på en følgeseddel og en restordre seddel. - ved notering som restordre, laves indkøbs seddel - evt. mulighed for at kunderne kan trække en lagerliste - mulighed for at at kunne definere hvad enkelte kunder må se. Altså f.eks. at kunder fra sverige må se varer fra alle leverandører, mens kunder fra holland kun varer fra leverandør 1 + 2 osv. - samlet tilføjelse til lager når varerne kommer hjem. Altså sådan at man ikke skal ind på hver enkelt vare og rette lageret. - mulighed for at modtage betaling med udenlandske VISA og Mastercard, gerne med en udenlandsk indløser (Teller som kun tager 2.3 % i gebyr) - evt. mulighed for at koble scanner til, så man kan scanne produkterne ind og ud - max/min lager, og tilhørende rapport ved under min. lager. Jeg håber at der sidder en Amino et sted som kan hjælpe mig, da jeg er ved at være helt bims af at læse om webshops Mvh. Tina |
Hej, Tina.
Det jeg fornemmer at du skal bruge er en helt specifik import/eksport funktion til webshoppen. Vi arbejder primært med Open Source webshop løsninger og har udviklet et import/eksport værktøj til netop dette formål. Det kan være at værktøjet skal tilpasses til dit projekt, og det vil vi sagtens kunne hjælpe dig med. Du kan altså få en samlet pakkeløsning hos os.
Du er meget velkommen til at ringe mig op på 4345 4344 så vi kan snakke nærmere om den specifikke løsning. Du kan også sende en mail på niel mediastyle.dk
NB Hos os bliver du ikke bims af at snakke webshop :)