Hej Daniel :-),
Du får det råt for usødet - og bemærk: I får ikke en hårdere 'rundtur' blot fordi jeg er i samme branche. Det er bare bedre at få smækkene af Amino'er end af kunderne! :)
Jeg synes virkelig designet er kedeligt.. primært af en årsag: Der er meget få farver på siden... gråt i hvidt = ikke smukt :-)
Jeg vil sige, at generelt mangler i at tilpasse designet til et højere niveau, før I kan begynde at tage penge for det.. I kan helt sikkert det tekniske - det er jeg ikke i tvivl om - men på designdelen, der halter den altså lidt efter :)
Så har I et klassisk "jeg har købt et billede i en fotodatabase billede" på forsiden.. jeg har nemlig en af variant, med en af de samme personer på hehe... hvad med nogen billeder af jer selv i stedet? Hvis I ligner ged - så fair nok, brug et modelbillede, men hmm ja.. bum bum.. rigtige billeder foretrækker jeg altid fremfor tydelige amerikansk-looking modelbilleder.
Gik I amok i SEO-optimering, eller er det bare en sproglig svipser at gentage sig selv..? :):
"Vidste du?
87 % af danske virksomheder med 10 til 49 ansatte har en hjemmeside, bl.a. fordi en hjemmeside giver adgang til næsten omkostningsfrit at nå kunder med produkter eller andre budskaber.
Danmarks statistik 08"
Kontaktsiden: Interessante prisniveauer I har :-)... det højeste niveau er "over 10.000"... ja?! Hvad vil I sælge websider for... 2.000 kroner eller ? :)
Derudover - rent salgsteknisk, så spørger man aldrig om budget inden man har snakket med kunden face to face...
Hvorfor er jeres forretningsbetingelser et punkt i menuen, som er FØR "kontakt"??... Vil I hellere have folk til at læse jura, end kontakte jer ;-)
Hvorfor kan jeg ikke ringe til jer? Hvis I har andet job om dagen, så lad da for guds skyld CityCallCenter tage jeres telefoner, så der er et nummer at ringe ind på. Jeg ville aldrig købe noget af et firma, som ikke havde et telefonnummer på siden.
Det var lige et par indspark her klokken alt for mange :)
God fornøjelse med projektet!
Mange hilsner,
Christian