Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designet på vores webpage ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i friske Aminoer!
Jeg vil meget gerne høre jeres mening om vores(IT Denmark) webdesign, er det til at smide ud eller er det toppen ;-) ?

Hvad mener i kunne gøre designet bedre, flere funktioner, evt. kommentar felt?
Hvad med funktionen "Save energy - click here" (linket sidder også i toppen af siden) sådan at siden går i darkmod og spare (lidt) på strømmen - er der nogle fremtid for sådan en funktion?

Linket : http://www.itdenmark.dk

Lad mig endelig høre, på forhånd tak !

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:46

Come on, Stein Bagger. Er det IT Factory 2 Wink

Ved kundesupport stod jeg af.... Jeg kunne ikke finde tilbage og så opgav jeg!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08

Dommeren:

Come on, Stein Bagger. Er det IT Factory 2 Wink

Ved kundesupport stod jeg af.... Jeg kunne ikke finde tilbage og så opgav jeg!

Vælger bare pænt at overse dit indlæg

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:27
  • Jeg ser siden i opløsningen 1440x900 og jeg får en horisontal scroller. Det er vist ikke meningen?
  • Hvorfår åbner "kundesupport" i en _blank?
  • Billedet hand.png under kundesupport fylder 1mb. Giver det mening?
  • Hvorfor flagrer jeres logo rundt helt ovre til venstre, når nu resten af siden er centreret?
  • Under "kontakt"; Hvorfor skal man angive et budget allerede der? Det virker for mig meget mærkeligt

Det var lige hvad jeg faldt over.

Jeg synes, at linket "save energi - click here" er ret sjovt. Men lav dog teksten dansk, når nu resten af sitet er det. Men nej, jeg tror ikke der er det store potentiale i sorte sider... I hvert fald ikke på jeres site.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:44

Jeg tilslutter mig samme punkter som Rasmus Hoeks.. Og tilføjer at jeres lightbox ikke fungerer ordentligt.. Ihvertfald ikke hos mig, bruger FF 3.5.

Derudover mangler jeg en grund til at skulle skifte til det sorte design.. Jeg kender godt selv grunden.. Men som almindelig bruger ville jeg ikke forstå meningen med det..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52

Mange tak for den gode feedback , jeg må op på hesten igen ;)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 00:58

Hej Daniel :-),

Du får det råt for usødet - og bemærk: I får ikke en hårdere 'rundtur' blot fordi jeg er i samme branche. Det er bare bedre at få smækkene af Amino'er end af kunderne! :)

Jeg synes virkelig designet er kedeligt.. primært af en årsag: Der er meget få farver på siden... gråt i hvidt = ikke smukt :-)

Jeg vil sige, at generelt mangler i at tilpasse designet til et højere niveau, før I kan begynde at tage penge for det.. I kan helt sikkert det tekniske - det er jeg ikke i tvivl om - men på designdelen, der halter den altså lidt efter :)

Så har I et klassisk "jeg har købt et billede i en fotodatabase billede" på forsiden.. jeg har nemlig en af variant, med en af de samme personer på hehe... hvad med nogen billeder af jer selv i stedet? Hvis I ligner ged - så fair nok, brug et modelbillede, men hmm ja.. bum bum.. rigtige billeder foretrækker jeg altid fremfor tydelige amerikansk-looking modelbilleder. 

Gik I amok i SEO-optimering, eller er det bare en sproglig svipser at gentage sig selv..? :):

"Vidste du?
87 % af danske virksomheder med 10 til 49 ansatte har en hjemmeside, bl.a. fordi en hjemmeside giver adgang til næsten omkostningsfrit at nå kunder med produkter eller andre budskaber.

Danmarks statistik 08"

Kontaktsiden: Interessante prisniveauer I har :-)... det højeste niveau er "over 10.000"... ja?! Hvad vil I sælge websider for... 2.000 kroner eller ? :)

Derudover - rent salgsteknisk, så spørger man aldrig om budget inden man har snakket med kunden face to face... 

Hvorfor er jeres forretningsbetingelser et punkt i menuen, som er FØR "kontakt"??... Vil I hellere have folk til at læse jura, end kontakte jer ;-)

Hvorfor kan jeg ikke ringe til jer? Hvis I har andet job om dagen, så lad da for guds skyld CityCallCenter tage jeres telefoner, så der er et nummer at ringe ind på. Jeg ville aldrig købe noget af et firma, som ikke havde et telefonnummer på siden.

Det var lige et par indspark her klokken alt for mange :)

God fornøjelse med projektet!

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 10:18

Hej Daniel

Jeg synes egentlig at designet er en smule kedeligt. Det virker også en smule gammeldags og meget "bokset" op. Det ville være fedt med noget mere "frihed" og modernisme i designet og så er jeg heller ikke vild med farve-skifte funktionen.

Det virker også lidt som om der er nogle fejl på siden (i hvert fald i FireFox).

Generelt må jeg desværre sige at det er en thumbs-down fra min side :/ - Men det er på den anden side også bare ment som potentiale for forbedring :)

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)