Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få lavet et Pointsystem

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal bruge en programmør, som er fleur for design også, til at få udarbejdet en af de meget om bredte pointsystemer man snart finder over det hele på nettet.

Systemet skal kunne
Bruger:
- Bruger opret
- Point for aktivering af mail
- Point for bekræftet adresse
- Implementerer SMS system i 
- Konkurrencer 
- Euroads og Iqmedier som afflite (Måske en til, hvis du kender andre)

Admin
- Oprette nyhedsbrev
- Administrer bruger samt kampagner og konkurrencer 
- Administrer shoppen og tilføj produkter samt billeder
- Mulighed for at købe produkterne for points 
- Mulighed for at oprette sponser på forsiden

Et lækkert design der er simpelt men samtidigt lækkert at se på

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:39

Hej Patrik!

Jeg kan se at du inde på amino.dk/freelancer forumet har udbudt projektet til 2500 kr. Til den pris bliver du enten rigtig skuffet over kvaliteten af arbejdet udført eller også kan du ikke finde nogle.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 12:55

Brian..

er udemærket klar over det, det også en start pris.
Men kan jo være der er nogle der kan leverer det til den pris 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:05

Hvorfor ikke købe et af de allerede gennemtestet systemer?

Tror dog heller ikke du finde en til 2500kr. Bare designet koster mere end det.

Hvis du vil have et seriøst point site med et godt design, så skal du noget højere op i budget.

Tilmeldt 13. Feb 09
Skrevet kl. 14:35

Hej Patrick!

Ja, men til den startpris bliver du skuffet, altså vil du ikke have nogle byder det.

Jeg er enig i at han burde bruge eksisterende gennemtestede løsninger. Det ligger helt op til at bruge Rails til et projekt som dette, da det indeholder en dejlig stor mængde forretningslogik :-)

Jeg laver ikke fastprisprojekter da jeg bliver nødt til at lave et estimat, og så gange en konstant på for at dække mig selv ind for det værst tænkelige. I den sidste ende ender du med en langt dyrere pris. Hvis du derimod vælger at betale per time ender du med at betale for den egentlige tid det tager at lave arbejdet, det eneste du skal gøre op er om du syntes timeprisen er rimelig.

Du kan sende mig en kravspec til brianj at itnord.net og så kan jeg giver dig et estimat samt en timepris.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:39

Bare for en god ordens skyld, så kan alle byde på Amino Freelancer og med den pris de vil have.
Det kan jo være at Patrick ender med at sige ja til en leverandør der vil have mere.
Man kan jo skrive frem og tilbage før man giver sit endelige bud på opgaven og på den måde motivere en højere pris.

Dbh Martin

Tilmeldt 13. Feb 09
Skrevet kl. 14:50

Hej Martin

Det kunne være spændende at se hvad andre byder på et projekt. Hvis jeg ser en alt for lille pris og jeg ser der er blevet lavet 3 bud så vil jeg slet ikke byde på opgaven for sandsynligheden for at en af freelancerne har budt ind på den lille pris er stor så jeg får ikke opgaven og bliver stemplet som dyr.

Derimod hvis jeg så hvad andre freelancere bød så kunne jeg bede dem redegøre for prisen. En anden mulighed er at udstille en freelancerens timer han byder ind med og hvordan de evt. er fordelt. Så holder han prisen for sig selv og andre kan kommentere på om de syntes det er rimeligt eller ej og udbyderen får andres freelancerens vurdering af et bestemt tilbud.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)