Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3000 daglige besøg - ingen indtjening

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg driver til daglig www.bubbleshooter.hk, vi er i kraftig vækst rent besøgsmæssigt. Pt. har vi cirka 3.000 unikke besøg om dagen, og det stiger med cirka 1.000 unikke om måneden.

Det eneste jeg gør for at tjene penge på siden er adsense. Det giver ikke ret meget og jeg er derfor begyndt at tænke i andre baner.

Jeg vil i den forbindelse hører om der er nogle der har idéer til hvad man kunne tjene penge på, og det skal ikke være bannerreklamer, med mindre de giver over 1 kr. pr. klik ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:11

overvej reklamer over dit spil :-)

Og så find relevante reklamer :-)

Dog ikke fra konkurrenter

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 19:20

Jeg har prøvet reklamer over spillet og der faldt besøgstiden med over 50%, og de kliks der var på reklamerne opvejede det bestemt ikke.

Jeg har selv overvejet at få sat en boks på siden som man kan sende en sms til og på den måde sende en hilsen til de andre spillere, men jeg kan ikke rigtig finde nogle der kan levere sådan en service. Der er jo brugere fra mange forskellige lande, så man kan jo ikke bruge en et "1234"-nummer - eller hva, nogle som har forstand på sådan noget ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Der er rigtig mange reklamer, der giver et gennemsnit på over 1 kr. pr. klik. Hvis dine besøgende hovedsageligt er danske kan du på partner-ads.dk finde reklamer som i gennemsnit giver op til 6,60 kr. pr. klik. De giver så pr. salg, men der er så ud fra salgsbeløbet og antallet af klik udregnet et gennemsnit.

Har du udenlandske besøgende vil du kunne finde et udenlandsk affiliate netværk, som kan levere reklamer som giver pr. salg.

Btw. så vil jeg lige anbefale dig, at du skal overveje vores statistik- og besøgstæller tjeneste. Med systemet kan du se hvilke hjemmesider, som linker til din, hvilke søgeord folk bruger for at finde hjemmeside, samt mange andre ting Smile

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 19:28

Hej WooX!

Tak for tilbudet, men jeg har allerede Google analytics - bruger kun Chart counter for at kunne se hvor mange der er online ;)

Jeg har ikke særlig mange brugere fra DK - så Partner-ads er ikke relevant. Kan du anbefale et godt internationalt affiliate netværk ala Tradedoubler?
Det er dog et krav at netværket også har reklamer henvendt til det amerikanske marked, da største-delen af vores brugere kommer derfra.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:43

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43

Hej Tobias

Det eneste jeg har stiftet lidt bekendtskab med er http://www.cj.com/

Der er helt sikkert andre her inde som kan anbefale andre udenlandske netværk.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 20:30

Morten Johansen:

hej Tobias..

Skriv gerne lige en mail til mig.

Morten@smsz.dk !

Hej Morten!

Jeg har sendt dig en mail...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:39

Hej Tobias, begyndte at spille for sjov bare for at slippe lidt for arbejdet.

Hvorfor ikke samle en masse underholdende spil i samme stil og så med tiden sætte små bannerreklamer på.

vh Tom

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:21

Hej Tom!

Jeg har prøvet det med at samle flere spil på sitet, men folk er ikke rigtig interesseret - de kommer for at spille deres yndlingsspil; Bubble Shooter. Derfor ønsker vi også at have 100% fokus på Bubble Shooter og kun Bubble Shooter. Dog kunne det med tiden komme på tale at lave en viderudvikling af spillet, f.eks. et multiplayer spil hvor man kan spille Bubble Shooter mod hinanden, dette kræver selvfølgelig at der er nogle "regler" i spillet der skal ændres en smule.

Men mange tak for input ;)

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)