Jeg driver til daglig www.bubbleshooter.hk, vi er i kraftig vækst rent besøgsmæssigt. Pt. har vi cirka 3.000 unikke besøg om dagen, og det stiger med cirka 1.000 unikke om måneden.
Det eneste jeg gør for at tjene penge på siden er adsense. Det giver ikke ret meget og jeg er derfor begyndt at tænke i andre baner.
Jeg vil i den forbindelse hører om der er nogle der har idéer til hvad man kunne tjene penge på, og det skal ikke være bannerreklamer, med mindre de giver over 1 kr. pr. klik ;)
Jeg har prøvet reklamer over spillet og der faldt besøgstiden med over 50%, og de kliks der var på reklamerne opvejede det bestemt ikke.
Jeg har selv overvejet at få sat en boks på siden som man kan sende en sms til og på den måde sende en hilsen til de andre spillere, men jeg kan ikke rigtig finde nogle der kan levere sådan en service. Der er jo brugere fra mange forskellige lande, så man kan jo ikke bruge en et "1234"-nummer - eller hva, nogle som har forstand på sådan noget ???
Der er rigtig mange reklamer, der giver et gennemsnit på over 1 kr. pr. klik. Hvis dine besøgende hovedsageligt er danske kan du på partner-ads.dk finde reklamer som i gennemsnit giver op til 6,60 kr. pr. klik. De giver så pr. salg, men der er så ud fra salgsbeløbet og antallet af klik udregnet et gennemsnit.
Har du udenlandske besøgende vil du kunne finde et udenlandsk affiliate netværk, som kan levere reklamer som giver pr. salg.
Btw. så vil jeg lige anbefale dig, at du skal overveje vores statistik- og besøgstæller tjeneste. Med systemet kan du se hvilke hjemmesider, som linker til din, hvilke søgeord folk bruger for at finde hjemmeside, samt mange andre ting
Tak for tilbudet, men jeg har allerede Google analytics - bruger kun Chart counter for at kunne se hvor mange der er online ;)
Jeg har ikke særlig mange brugere fra DK - så Partner-ads er ikke relevant. Kan du anbefale et godt internationalt affiliate netværk ala Tradedoubler? Det er dog et krav at netværket også har reklamer henvendt til det amerikanske marked, da største-delen af vores brugere kommer derfra.
Jeg har prøvet det med at samle flere spil på sitet, men folk er ikke rigtig interesseret - de kommer for at spille deres yndlingsspil; Bubble Shooter. Derfor ønsker vi også at have 100% fokus på Bubble Shooter og kun Bubble Shooter. Dog kunne det med tiden komme på tale at lave en viderudvikling af spillet, f.eks. et multiplayer spil hvor man kan spille Bubble Shooter mod hinanden, dette kræver selvfølgelig at der er nogle "regler" i spillet der skal ændres en smule.