Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lokaler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen..

Jeg ville bare høre om der er nogen som ved noget om hvor man kan søge efter ledige lokaler... Er der en hjemme side på nettet, som råder over alle ledige forretnings lokaler som står til leje.? Jeg søger nemlig efter en lokale og kunne godt bruge lidt hjælp. På forhånd mange tak

M.v.h

E.S

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 07:28
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:49
Dato: 28-09-2006 03:12:13
Forfatter:E.s
Hej allesammen..

Jeg ville bare høre om der er nogen som ved noget om hvor man kan søge efter ledige lokaler... Er der en hjemme side på nettet, som råder over alle ledige forretnings lokaler som står til leje.? Jeg søger nemlig efter en lokale og kunne godt bruge lidt hjælp. På forhånd mange tak

Først og fremmest vil det gøre det lettere hvis du skrifer hvor i landet det er du søger lokaler

Prøv med alle dine lokale ejendomsmæglere, lokalaviser mm, og hvis du har et netværk er det betemt værd at forhøre sig om disse.

Held og lykke med det.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:08
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:40

Prøv www.freelancer.dk  - gå ind på opslagstavlen. Der kan du være heldig at finde et rimeligt udvalg.

Hvor i landet søger du lokale?

Vi har pt. en ledig plads hos os i hjertet af København.

Mvh.

Tina

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:32
hej ES,

Der findes ét sted på nettet, hvor du kan finde samtlige ledige lokaler/butikker mv i Danmark. Siden hedder: www.oline.dk, og er sammenslutningen af samtlige erhvervsmæglere i Danmark på nettet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)