Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde aminoer i et bestemt geografisk område...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være fedt hvis det blev skruet sammen som Boliga kortsøgningen. Så den kan I evt. kigge på, hvis I begynder at brygge på denne feature :-)

I stedet for at vælge hus/lejlighed osv., så kunne det være alle/plusmedlemmer/medlemmer med mere end 1.000 point/medlemmer i alderen 18-35 osv.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 07:57

I første omgang kan det måske bare være et Google Map, man selv sætter sig på? Det har jeg set i et par andre fora.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:01
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 20:33

Erik Pilgaard Hejlskov:

Det kunne være fedt hvis det blev skruet sammen som Boliga kortsøgningen. Så den kan I evt. kigge på, hvis I begynder at brygge på denne feature :-)

I stedet for at vælge hus/lejlighed osv., så kunne det være alle/plusmedlemmer/medlemmer med mere end 1.000 point/medlemmer i alderen 18-35 osv.

I første omgang behøver det for min skyld ikke være mere kompliceret end end en post nummer søgefunktion e.lign... Senere kunne det så måske være meget cool med flere søgekriterier, men lige hvor mange karmapoint den enkelte har, er for mig at se, helt ligegyldigt Smile

Dbh fra Jørgen

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:49

Jørgen Linnet:

men lige hvor mange karmapoint den enkelte har, er for mig at se, helt ligegyldigt Smile

Det var bare eksempler på, at man selv skulle indstille, hvilke personer man ville vise ud fra ens egne kriterier. Men jeg er helt enig i at man sagtens kan starte med en helt basic funktion, og så udvide derfra :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)