jeg fik en mail tidligere idag og må indrømme at jeg blev harm! ik nok med at jeg skal fristes med amino plus, så skal jeg nu straffes for ikke at ville købe plus! jeg må da indrømme at det bliver mindre og mindre tiltalende for mig at være amino bruger! og resultatet ender nok med en passiv eller mindre aktiv brug -om overhovedet eksisterende bruger- som resultat af aminos forretnings gang. det kan være at det er meningen. Sådan at man sikre sig brugere som er interesseret i at betale og derved mere seriøse brugere = bedre kvalitet af trådene (måske hvem ved?) man kunne måske næste gang lokke gemene aminoér til at betale for at kunne se farver på siden! det ville da være sjovt -lidt ligesom rettighederne til borgerskabet kontra pøblen som ikke havde råd :-) mit offentlige "udfald" skyldes nok min nysgerrighed om din og andres mening vedrørende det nye amino tiltag! det kan jo være jeg bare skal se det fra andre vinkler (måske dit syn på det) Jeg ser frem til at høre din mening om aminos nye tiltag? Mvh Omar
|
der ligger en tråd om emnet der kørte igår også under dabatterne amino :-)
Mikkel