Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red Bull i DK

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

fireb93:

Nu du kalder syntetiske energidrikke for rigtige og naturlige energidrikke for kedelige, så kender du vel os til den risiko der er ved indtagelse af en dåse Red Bull?

Taurin er jo direkte farligt for blodomløbet, men giver det kik du tydeligvis efterspørger...

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kalder ikke nogen af dem rigtige, jeg fortæller hvad der virker, hvad jeg køber.

Desuden er Cult og x-ray langt fra naturlige. Jeg har prøvet japanske energidrikke, som var lavet på urter, den var ikke kedelig. Ingen grund til at lægge ord i min mund.

Taurin danner du bl.a. selv i galden, ja, men INDTAGELSE af taurin er også kun dokumenteret farligt for folk med forhøjet blodtryk, indtil videre.

Skal vi ikke være denne diskussion i forkøbet, og så være enige om, at det du kalder "syntetiske energidrikke" sælger, og virker. Og det samme gør naturlige energidrikke.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

fireb93:

Jeg kalder ikke nogen af dem rigtige, jeg fortæller hvad der virker, hvad jeg køber.

Okay beklager jeg brugte synonymer af dine ord, så det var let forståeligt. Her er en EDIT:

100% Syntetiske Energidrikke = Energi drik og Energi drik der virker

Naturlige Energidrikke = Spøjt, "Sodavand" / Sodavand med energidrik smag

fireb93:

Desuden er Cult og x-ray langt fra naturlige. Jeg har prøvet japanske energidrikke, som var lavet på urter, den var ikke kedelig. Ingen grund til at lægge ord i min mund.

Så vidt jeg kan læse, så har jeg ingen navne nævnt, hvorfor du måske selv skal lade vær med at lægge ord i munden på mig...

fireb93:

Taurin danner du bl.a. selv i galden, ja, men INDTAGELSE af taurin er også kun dokumenteret farligt for folk med forhøjet blodtryk, indtil videre.

Ja og fordi kroppen danner et stof, så er det jo ik ensbetydende med at det er sundt og naturligt at indtage det... Iøvrigt så tager det kun 6 min fra indtagelsen af en Red Bull, at dit blod går fra flydende til en meget klistret sukkermasse. Det er derfor Red Bull er direkte farlig f.eks at indtage sammen med alkohol eller i lidt større mængder indenfor kort tid (læs 2 dåser som større mængde). Dette er alt sammen dokumenteret via forskning!

fireb93:

Skal vi ikke være denne diskussion i forkøbet, og så være enige om, at det du kalder "syntetiske energidrikke" sælger, og virker. Og det samme gør naturlige energidrikke.

Lige før sagde du det modsatte... :S Kan du blive enige med dig selv om, hva du mener?

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved ikke om du er meget diskussions lysten, men det kan godt se sådan ud. Fair nok, det er hvad det debat forum er til for, og hvor man kan have sine uenigheder.

Hvad der undre mig er dog du hele tiden påstår jeg har sagt naturlige energidrikke ikke virker. Hvad jeg har sagt var rent faktisk bare et spørgsmål, for guarana koffein er der mange der ikke virker bedre på, end med almindelig koffein. Jeg har ikke sagt, der ikke findes naturlige energidrikke der ikke virker, men hvis den er lavet ud på smagen fra guarana og guarana ekstrakt, kan man godt kalde det en sodavand med energidrik smag, men uden energidrik effekten.

Der er ingen grund til du skriver dine indlæg som jeg er komplet idiot, at du sidder og oversætter danske ord som fx 100 % syntetiske energidrikke til ord jeg har skrevet ned i mine indlæg. Jeg har ikke påstået det er sundt at indtage red bull eller andre energidrikke.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:37

fireb93:

Jeg ved ikke om du er meget diskussions lysten, men det kan godt se sådan ud. Fair nok, det er hvad det debat forum er til for, og hvor man kan have sine uenigheder.

Næ hvis du læser så påpegede jeg blot at der var en sundhedsrisiko, som du efterfølgende sagde kun var gældende for en lille del af befolkning.

fireb93:

Hvad der undre mig er dog du hele tiden påstår jeg har sagt naturlige energidrikke ikke virker.

Følgende er CITATER af dig. Bemærk det der er understreget:

Ja, Red Bat Energy er prøvet, spørg mig ikke om hvor, men jeg gemmer for sjov dåserne på de energidrikke jeg kan lide, og har skrevet ned med små ord i en txt fil hvor god den er. Ifølge det var den på højde med x-ray i smagsoplevelse, ikke samme smag, men x-ray herhjemme smager også meget godt, selvom den ikke virkede. Jeg drak 4, og kunne nemt mærke det. Jeg har viden på energidrik, sodavand og specielt amerikansk slik og sodavand markedet :)

Spændende, hvad indeholder den? Er det noget som virker, eller bare noget sprøjt som cult og x-ray?

• I sidste afsnit skal du bemærke brugen af ordet virker og det efterfølgende ELLER BARE

fireb93:

Hvad jeg har sagt var rent faktisk bare et spørgsmål, for guarana koffein er der mange der ikke virker bedre på, end med almindelig koffein. Jeg har ikke sagt, der ikke findes naturlige energidrikke der ikke virker, men hvis den er lavet ud på smagen fra guarana og guarana ekstrakt, kan man godt kalde det en sodavand med energidrik smag, men uden energidrik effekten.

Tør man foreslå dig, at læse dine egne indlæg eller blot kigge på ovenstående? Du modsiger dig selv igen...

fireb93:

Der er ingen grund til du skriver dine indlæg som jeg er komplet idiot, at du sidder og oversætter danske ord som fx 100 % syntetiske energidrikke til ord jeg har skrevet ned i mine indlæg. Jeg har ikke påstået det er sundt at indtage red bull eller andre energidrikke.

Du påstår du ik har skrevet det, og jeg lavede en EDIT til dine ord. Nu klager du så over at jeg ændre det...

Jeg har så heller aldrig påstået du har sagt det er sundt, jeg gjorde bare pænt opmærksom på den store sundhedsrisiko, der er ved indtagelse af Red Bull, hvorefter du blot fejede den af... Du fik det i flere indlæg til at lyde som om det var godt og der ingen bagside var ved disse produkter, hvilket jeg blot gjorde dig opmærksom på...

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 23:44

Der er ikke guarana koffein i X-ray men guarana-ekstrakt, det er ikke energifremkaldende. Det er det jeg siger der ikke virker, ligesom jeg påpeger guarana koffein virker mere effektivt på få end almindelig koffein. Jeg gider ikke den her debat, du mener jeg modsiger mig selv, men du citerer indlæg hvor jeg ikke modsiger mig selv. Skal vi ikke bare sige godnat, og lade denne debat være over, for vi kommer ingen vejne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:47

fireb93:

Der er ikke guarana koffein i X-ray men guarana-ekstrakt, det er ikke energifremkaldende. Det er det jeg siger der ikke virker, ligesom jeg påpeger guarana koffein virker mere effektivt på få end almindelig koffein. Jeg gider ikke den her debat, du mener jeg modsiger mig selv, men du citerer indlæg hvor jeg ikke modsiger mig selv. Skal vi ikke bare sige godnat, og lade denne debat være over, for vi kommer ingen vejne.

Har aldrig påstået der var Guarana Koffein i nogen af de nævnte energidriks. Det var dig selv som omtalte X-Ray og Cult som ik værende naturlige.

Anyway vi er langt fra den hensigt, der var med de 2 linier jeg skrev...

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 23:48

Jeg siger at x-ray ikke virkede, og i linje 2 du markere at cult og x-ray er sprøjt. Sprøjt er det samme som noget der ikke virker, men blot er sodavand.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51

fireb93:

Jeg siger at x-ray ikke virkede, og i linje 2 du markere at cult og x-ray er sprøjt. Sprøjt er det samme som noget der ikke virker, men blot er sodavand.

Slutter her men synes det er sjovt at du først er efter mig med at du aldrig har påstået de ik virker, og nu indrømmer du det så... Bare du selv kan finde ud af hva du mener så er alle glade ;D

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

"Slutter her men synes det er sjovt at du først er efter mig med at du aldrig har påstået de ik virker, og nu indrømmer du det så... Bare du selv kan finde ud af hva du mener så er alle glade ;D"

Jeg har aldrig påstået naturlige energidrikke ikke virkede, jeg har påstået sodavand som Cult og X-ray ikke virkede. Der er en forskel.

Som jeg skrev: "Desuden er Cult og x-ray langt fra naturlige. Jeg har prøvet japanske energidrikke, som var lavet på urter, den var ikke kedelig. Ingen grund til at lægge ord i min mund."

Jeg stopper diskussionen nu, vi bliver vidst aldrig enig, og debatten vil kunne fortsætte til side 50.

Jonas

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)