Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red Bull i DK

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen relationer til detail eller tank salget??

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Overhovedet ikke, og har jeg heller ikke påpeget jeg har.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej men det kunne jo godt være, siden du har haft kontakt til Red Bull

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg kun af den grund, jeg oplyst tidligere, at jeg er energidrik fanatiker. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fire

Har du tilfældigvis prøvet den Red Bat ?

og hvis - hvordan er den så i sammenligning med Red Bull ?

Jeg har haft den lidt i tankerne som importvare, men kender overhovedet ikke til dette marked, men lyder som om du har lidt viden her..

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Ja, Red Bat Energy er prøvet, spørg mig ikke om hvor, men jeg gemmer for sjov dåserne på de energidrikke jeg kan lide, og har skrevet ned med små ord i en txt fil hvor god den er. Ifølge det var den på højde med x-ray i smagsoplevelse, ikke samme smag, men x-ray herhjemme smager også meget godt, selvom den ikke virkede. Jeg drak 4, og kunne nemt mærke det. Jeg har viden på energidrik, sodavand og specielt amerikansk slik og sodavand markedet :)

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg kender ham der har Red Bat, men den kan ikke godkendes i dk, og iøvrigt så har Red Bull lagt sag an på ham for at kopiere deres design, men kender ikke statusen på det

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok - den er sku også lige tæt nok på....

Men uden at vide det, gætter jeg da på at hvis Red Bull bliver godkendt, så kan Bat også ?

Mht. til søgsmålet, så skal det selvfølgelig afklares, inden man kaster sig ud i noget.

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter loven er taget op til revudering kan den meget vel blive lovlig i Danmark, ellers findes der jo utallige måder at omgå den på, en af dem er noget jeg har i hovedet, men kunne mangle personer til at stå bag, det er bl.a. en som ved lidt om forretning og måske har erfaring med en webshop der sælger div konfekture og sukkervand. Jeg har en smule kontakter, som kan formidle disse energidrikke og andet spas. Min idé kan jeg godt løfte for evt. interesserede, så fang mig på jonas@jhmedia.dk .

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og det er ikke kun navnet, men de er sku også kommet til at bruge de sølv og blå farver..

Du skulle prøve vores energidrik, den er sammen med Red Bull de eneste 2 udaf omkring 150 energidrikke som er patenterede i Polen

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)