Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red Bull i DK

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Monster Energi.

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres almindelige grønne og low carb er også rigtig gode - de arbejder også på at komme på et danske markede?

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med dig, men kan kun sige at ALLE der smager vores drik giver den top point.

Vores drik er en af de få energidrikke der ikke giver mig halsbrand, drikker jeg en X-Ray, Burn eller sågår en CULT så går det galt for mig, så nej du må ikke sammenligne de andres guana tilsætninger med vores, selv COOP måtte erkende at den er bedre end de andre de sælger, problemet er bare at CULT og BURN har navnet bag sig, så vi prøver på at vinde markedet på prisen, for det er blevet dyrt at købe en CULT i Kvickly, det vi prøver på er at lancere vores Viaguara midt imellem X-Ray Og de dyre brands

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man burde da næsten få argentur på RED BAT det ville der da automatisk komme en del fokus på hvis det blir langeret samtidig :P  Så vil folk da prøve begge to og hvis prisen er ca det halve ville man højst sansynligt fane en del i det danske land :P

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da, den hedder Viaguara og du kan se et billede af den på vores hjemme side dailyfood.pl klik på venstre banner under DRIK

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens følge dig, men er energidrik så ikke misvisende? Det er jo 'bare' en sodavand med energidrik smag.

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Je fik et svar fra Martin fra Sverige for noget tid siden. Han skrev at det på daværende tidspunkt ikke var muligt at sælge produkterne på det danske marked.

Men FIREB93 kunne godt tænke mig at høre noget mere fra dig evt. over mail hvad du har hørt eller hvad du ellers ved?

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej den virker perfekt, men du skulle næsten selv prøve den,

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu begrænset med min viden, jeg hverken arbejder for Red Bull eller har den store kontakt til dem, jeg talte dog telefonisk og per email med dem for et halvt år siden, men hvis du gerne vil vide mere, så drop en mail på jonas@jhmedia.dk.

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Beerfingers: Jeg vil meget gerne prøve den :-)

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)