Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvender du dig til kvinder? - Neglefile, den perfekte reklame gave!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er nu helt oppe og køre med et rigtig godt tilbud på enestående reklamegaver til dine kunder!
Vi kan tilbyde reklame neglefile i 3 forskellige størrelser med dit tryk i fuld farve på den ene side!

Hvad ville være bedre end at dine kunder har dit navn/ dine oplysninger ved sig altid!

Der er undersøgelser fra USA som siger at folk der får en reklamefil beholder den i optil 1 år og de file vi sælger er i rigtig god kvalitet så de kan holde til normal brug i rigtig lang tid!

Du kan se vores priser etc her:
Reklame neglefile med tryk

Indtil 1. januar giver vi 10% introduktionsrabat til alle aminoer!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:38

Et lidt gammelt indlæg, men vi kører rabatten igen indtil 1. august 2010 nu pga. vores nye hjemmeside:
http://neglefile.dk er ved at komme til live.

Du har muligheden for at være et af de første firmaer i danmark til at få disse reklamefile med tryk, da vi først begynder den "offentlige" lancering med direct mail kampagner omkring den 1. august og endda med 10% rabat.

læs meget mere på vores hjemmeside om neglefile med tryk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:39

hov - jeg glemte lige, email adressen på siden virker først på mandag, så send til: Info@lindau.dk, tak :)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:59

Hej Janus,

Er det muligt at købe en vareprøve?

Betaler gerne for den + porto og eksp.

/Simon

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 00:21

Hej Janus

Er det muligt at bestille mindre end 500 stk.?

mvh

Peter

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:34

HVis man må tillade sig at komme med en ide... Så kunne man jo også lege lidt med normerne.... Alt efter hvem ens kunder er kunne der jo være en fed brand-værdi i at sende sådan en reklamegave til mænd istedet for kvinder.... Det skal naturligvis være med et glimt i øjet og fulgt op af noget tekst, hvor man understreger pointen.... Men for den rette virksomhed er jeg sikker på det ville være et hit :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:57

Simon:

Jeg ser lige om vi har flere vareprøver på lager, vi er ved at få trykt nye til udsendelsen, så ved ikke om vi har nogle af de gamle tilbage, men hvis vi har, så sender jeg da gerne gratis en til dig :) - hvilken størrelse og hvilken adresse?

Peter:
Vi er ved at undersøge muligheden for at give lov til at kunder kan lave en "prøveordre" på en 200-300 styk, men alt er ikke faldet på plads endnu her, men hvis du sender mig din email, så kan jeg skrive til dig lige så snart jeg ved mere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)