Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

Jeg er helt ny her inde på Amino, så ved ikke om jeg har ligget dette indlæg rigtigt.

Jeg har igennem en tid lavet noget forsjov hjemmesider, men vil godt igang med at lave en seriøs info side.

Men der skal helst også være en gulerod i sidste ende for mig, så ville meget gerne høre om nogen af jer har erfaring med Adsense reklame, og om det evt. er muligt at lave lidt penge på det.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 19:02

Jamen velkommen til Amino så. Smile

Så længe dine hjemmesider har begrænset trafik, kan det sjældent betale sig at bruge energi på selv at sælge annoncer. I den periode er "automatiske" anonnceløsninger (som fx AdSense) bedre for dig, da du i stedet kan fokusere din tid og energi på at lave noget godt indhold, der kan tiltrække flere besøgende til dit site (hvilket jo sikrer din fremtidige indtjening). Når du så engang føler, at du har tilstrækkelig trafik til at annoncesalg vil give mening (det afhænger meget af din niché), kan du så løbende skifte mellem den "automatiske" annonceløsning og dit eget salg (alt efter hvad du kan tjene mest på).

Det tager typisk lang tid at få nok trafik til at få en fornuftig indtjening fra annoncer (uanset hvilken løsning du vælger), så hav realististiske forventninger i opstartsperioden. Fokuser på at øge antallet af besøgende på dine sites dag for dag, så skal indtjeningen nok komme senere. Smile

Held og lykke med det.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:07

regn med at tjene ca 1-5 kr om dagen i det først år !.

Det tager tid, men tålmodighed.

Mikkel

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:01

takker mange gange for det hurtige svar.

ja well. jeg må jo kaste mig ud i det, og se om jeg har, det der skal til hehe.. syns selv jeg har nogen nicher som kunne skabe en okay trafik.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)