Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den laveste afvisningsprocent nogensinde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gik i luften med vælger.dk for 5 dage siden. I går indekserede Google så endelig siden og der er allerede rimelig meget trafik på siden. Det ser fornuftigt ud og det, der trækker mest trafik er siden kandidater til kommunalvalg kombineret med navne på kommuner. Jeg havde ikke forventet så meget trafik så hurtigt, så det i sig selv er en stor succes.

Men det vildeste opdager jeg, da jeg på analytics ser, at afvisningsprocenten de sidste to dage kun har været på 3,62% Geeked

Jeg har haft fingre i mange projekter og hjemmesider, og den laveste afvisningsprocent jeg har set har været på 15% og dem har jeg heller ikke set mange af.

Så det glæder mig vildt meget, at vi har skabt en portal, der rammer plet. Kan næsten ikke få armene ned.

Kig forbi vælger.dk - det er dit valg! Og kom gerne med ris og ros.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:07

3,6% er en vanvittig lav afvisningsprocent! Tillykke med den.

Men politisk interesserede bruger også meget tid på websider op til valg - og i det her tilfælde er der nok rigtigt mange, der lige klikker rundt for at finde ud af, hvem der stiller op i deres kommune. Der kræver vel i næsten alle tilfælde, at man ser mere end en side?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:08

Tillykke! - Det er også flot arbejde. 

Jeg har dog set afvisningsprocenter der ligger i 0,XX% på et helt site - men det er ikke altid ensbetydende med god konvertering :)

-Karsten

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:16

Frank Hellerup Madsen:

3,6% er en vanvittig lav afvisningsprocent! Tillykke med den.

Men politisk interesserede bruger også meget tid på websider op til valg - og i det her tilfælde er der nok rigtigt mange, der lige klikker rundt for at finde ud af, hvem der stiller op i deres kommune. Der kræver vel i næsten alle tilfælde, at man ser mere end en side?

Tak Frank... Ja, det kræver oftest, at man laver en søgning, for at finde frem til den enkelte kommune og kandidaterne. Gennemsnitstiden, der bliver brugt på siden, er også meget høj. Super nice :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:18

Karsten Lund:

Tillykke! - Det er også flot arbejde. 

Jeg har dog set afvisningsprocenter der ligger i 0,XX% på et helt site - men det er ikke altid ensbetydende med god konvertering :)

-Karsten

Og tak Karsten... WOW... 0,XX % har jeg godt nok aldrig set, når besøgstallet er højt. Jeg kender intet til konvertering endnu, men det kommer jeg til inden længe, når bestemte afstemninger vil kræve medlemskab og debatten går i luften. Så bliver det spændende at måle.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:20
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:32

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)