Undskyld den store mængde spam fra vores side, men jeg er for nyligt blevet pålagt denne opgave:) Til vores firmajuletillæg, der udkommer sammen med både Erhvervsbladet og Berlingske Business den 28. oktober, vil vi gerne have input fra jer om jeres vilde, sjove og skæve julefrokoster. har jeres julefrokost et specielt tema, eller gør I noget særligt ud af det, er der nu mulighed for at vise alle vores læsere, hvordan en gos julefrokost skal holdes. Hvis I har lyst til at være med, så send nogle billeder ind fra jeres sidste julefrokost, og skriv et par linjer om festens tema, sjove underholdende indlæg eller pinlige episoder. Deadlinen er ligesom julen faretruende tæt på, og jeg skal derfor have billeder og tekst senest torsdag morgen ved ni-tiden. Indslagene sendes til abfr@erhvervsbladet.dk. Med venlig hilsen Anders Bach Frandsen Journalist , ErhvervsBladet.dk |
Nu kan jeg godt se at indlægget snart er et år gammelt, men julefrokosterne kommer jo snart igen og for at få en rigtig god fest skal der selvfølgelig være levende musik.
Den nemmeste måde at finde det rigtige orkester på er at lave en musikforespørgsel på www.bandlist.dk og gå ind på Musik til festen http://bandlist.dk/band_booking_online.asp
Det eneste man skal gøre er at indtaste sine data om festen, så sender vi dem videre til udvalgte bands som passer til behov og musikkerne sender så dere tilbud til jer.
Specielt til julefrokoster er det vigtigt at være i god tid. Der er mange om budet!!