Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktiske ting før start

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er så småt ved at have styr på produktet, forrretningsplanen er lavet og jeg har fået lån af banken. Derudover mangler jeg alle de tekniske-praktiske ting. I må sige til hvis I mener der mangler essentielle ting:

- Design af Dandomain webshop

- indløsningsaftale hos PBS

- Betalingsform: DIBS + oprettelsesgebyr

- Betalingssystem hos Dandomain

- Registrering af virksomhed

- Domæneregistrering

- Aftale med PostD

Mvh Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:53

I forhold til din liste, så formoder jeg at den ikke er i prioriteret rækkefølge, du kan f.eks. ikke få en indløsningsaftale før du har et CVR-nummer Smile

Og så ser jeg en meget vigtig ting du slet ikke har med på listen - MARKEDSFØRING!

Uden markedsføring har du ingen kunder og uden kunder dermed ingen indtægt, og uden indtægt ingen virksomhed. Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Skrevet kl. 13:02

Rækkefølgen på listen er helt vilkårligt ja Smile

Ang. CVR-nummer, får man kun dette når man registreres som virksomhed?

Markedsføring nævnte jeg ikke, men det er der helt styr over, ellers tak for påmindelsen!

Mvh Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:06

Mikkel - SuperNeck:

Rækkefølgen på listen er helt vilkårligt ja Smile

Ang. CVR-nummer, får man kun dette når man registreres som virksomhed?

Markedsføring nævnte jeg ikke, men det er der helt styr over, ellers tak for påmindelsen!

Mvh Mikkel

Du har ikke brug for Betalingsform: DIBS + oprettelsesgebyr hvis du har besluttet dig for DanDomains betalingssystem.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Skrevet kl. 13:26

Kristian Sørensen - cygnet:
Du har ikke brug for Betalingsform: DIBS + oprettelsesgebyr hvis du har besluttet dig for DanDomains betalingssystem.

Det havde jeg faktisk ikke tænkt på! tak!

Ang. design af hjemmeside ved Dandomain - mener I, selv afhængig af omfanget af webshoppen, at der er ligeså stort arbejde designmæsigt i Dandomain løsning, som andre løsninger? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:39

Jeg har svært ved at udtale mig omkring andre løsninger.

Men det store arbejde i DanDomain ligger i at få designet til at se ud som man ønsker. Fordelen er at alt lortet bagved bare spiller 100%, så det eneste man skal er at fokuserer på at drive forretning.

Vi er kommet dertil hvor vi ikke mener der er nogle begræsninger i det grafiske udtryk, men det tager taget os flere mandeår at opbygge den viden og hacks som vi har nu.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Skrevet kl. 14:05

Ud fra mit synspunkt, ville dette også være mest fornuftigt da webshoppen i starten ville være på hobby-niveau pga studiet. Grunden til jeg spurgte var egentlig at jeg skal mødes med en designer/programmør som har en bestemt pris hvis det skulle være programmering og design i opensource. Nu når det kun er design på dandomain's webshop løsning regner jeg stærkt med prisen/arbejdet vil være noget mindre end ved opensource.

Tak for de hurtige svar! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)