Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adresse på personlig virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har gennem flere år drevet min virksomhed på samme adresse som min private bolig.

Jeg har boet på landet og haft kontorer i en renoveret staldbygning på et nedlagt landbrug. Her har også mine forældres virksomheder deres adresse.

Jeg vælger så at flytte i lejlighed inde i byen og tage og ændre min personlige adresse.

Dog ønsker jeg stadig at mine firmaadresser bliver hvor de er, dels for ikke bare at "flytte" hele tiden og også for at når folk google adresserne kan de se at der ligger flere firmaer på samme adresse. Professionelt ;)

Og min nye firma adresse skal bestemt ikke være gadenavn 7, 1 MF2, postnummer by. Mine virksomheder drives jo ikke engang fra min lejlighed.

jeg fik en mail fra Erhvervs og Selskabs styrrelsen om at jeg var flyttet og hvis jeg ønskede at ændre adresse kunne jeg gøre det via webreg,ellers skulle jeg intet foretage mig.

Problemer er nu at noget af posten kommer til
mit firmanavn /v Kasper Smith til min nye adresse og det vil jeg IKKE have.

Er der andre som har oplevet lignende og har ideer til hvad jeg gør?

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den post du får på din nye adresse vil oftest være fra virksomheder (bank f.eks) der opdaterer dine data via cpr. registret.

Du kan henvende dig til dem der sender posten til dig og bede dem om at lave en adresseændring f.s.a. firmaet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)