Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og forbedret version! - Hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i efterårsferien udviklet en ny og forbedret version af mit site, www.billige3dbriller.dk

Efter en kort periode med det oprindelige design, syntes jeg det var på tide til en re-design af siden.

Jeg valgte at ligge mit fokus, på et lidt større design, lidt blødere farver og ”runde kanter” så jeg kom af med den gamle stifthed som jeg syntes mit tidligere design havde.

Så jeg gik i gang, og i løbet af meget kort tid, kom jeg frem til et design som jeg syntes om.

Dette er ikke blevet lagt ud på siden endnu, da jeg lige vil have ”normale” menneskers syn på siden også.

Så det jeg vil have jer til er at bedømme mit nye design, og bare fyr på med både godt og dårligt.

I må MEGET GERNE kommentere den måde jeg har lavet betalingen på.

I er velkomne til at foretage test’s af systemet, bare husk at skriv ”test” i feltet til ”telefon” og undlad at betale på PayPal’s side.

Det nuværende design: www.billige3dbriller.dk

Det nye design: www.src.to/e

Med Venlig Hilsen

Yusuf

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:20

Hej Yusuf.

Jeg syntes designet er enkelt og overskueligt. Det kan jeg rigtig godt lide.
Det gør det hele nemmere for kunden. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

D. Zacho:

Hej Yusuf.

Jeg syntes designet er enkelt og overskueligt. Det kan jeg rigtig godt lide.
Det gør det hele nemmere for kunden. :)

Tak skal du have, det var også hele ideen med et redesign, og noget siger mig det lykkedes :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:37

Hej Yusuf

Meget overskueligt design. Rigtig fin side. Dog ved jeg ikke helt med den lilla farve, men det er jo en smagssag :)

Synes du skal prøve at holde dig til et farveskema - ligesom ved første side. Ved heller ikke hvordan dine briller ser ud, men syntes at brillerne fra din nuværende side ser bedre ud. Logoet kunne også være lidt større, ligesom i dit nuværende design.

Håber det kunne bruges. Held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47

Aron:

Hej Yusuf

Meget overskueligt design. Rigtig fin side. Dog ved jeg ikke helt med den lilla farve, men det er jo en smagssag :)

Synes du skal prøve at holde dig til et farveskema - ligesom ved første side. Ved heller ikke hvordan dine briller ser ud, men syntes at brillerne fra din nuværende side ser bedre ud. Logoet kunne også være lidt større, ligesom i dit nuværende design.

Håber det kunne bruges. Held og lykke med det.

Hej,

Det med logo og farvetema er noteret.

Brillerne ser ud som dem på den "nye" side.

Tak for din hjælp.

-

Slet ingen der vil kommentere betalingsprocessen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:54

Nu har jeg prøvet betalingen og intet fra min side. Hurtigt, let og overskueligt - lige som man vil have det.

Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:54

En meget enkel side, hvilket er super rart !

Jeg forstår ikke hvordan du kan ændre designet på dine 3D briller? - Hvordan ser det ud i virkeligheden?

Jeg kan godt lide logoet på den re-designede version.. Men jeg kunne godt tænke mig det var større, og at 3D evt. stod med fed, sådan at det bliver fremhævet en smule.. Som det er nu forvirrer det mig øje lidt fordi jeg skal tænke over hvad der står..

Som det er sagt før, så hold dig til et farveskema.. Du har rigtig mange farver i gang i den re-designede version.. De lidt mere mørke farver fra den nuværende version kan jeg rigtig godt lide.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Martin:

En meget enkel side, hvilket er super rart !

Jeg forstår ikke hvordan du kan ændre designet på dine 3D briller? - Hvordan ser det ud i virkeligheden?

Jeg kan godt lide logoet på den re-designede version.. Men jeg kunne godt tænke mig det var større, og at 3D evt. stod med fed, sådan at det bliver fremhævet en smule.. Som det er nu forvirrer det mig øje lidt fordi jeg skal tænke over hvad der står..

Som det er sagt før, så hold dig til et farveskema.. Du har rigtig mange farver i gang i den re-designede version.. De lidt mere mørke farver fra den nuværende version kan jeg rigtig godt lide.

Hey!

På den gamle side valgte jeg at benytte et 3D billede af brillerne, den brille der er på siden nu i 3D, ligner meget lidt den brille jeg sælger.

Derfor tænkte jeg, kunden skal da se hvilket produkt det er vedkommende køber, og ikke noget der ligner.

Derfor købte jeg det billede der, som er på den "nye" side, og det er den slags brille jeg sælger.

-

Farveskema, Logo er noteret, og ser også ud som om det er det der skal ændres.

-

Tak for input :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:13

Siden er som sådan ok, jeg mangler dog en grund til at jeg skulle købe 3D briller! Hvad kan jeg som forbruger bruge dem til? Hvilket problem løser de for mig/hvilken muligheder giver de?

:D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Lige pt. er det sådan, at de kunder vi har, ved hvad de skal bruge brillerne til.

På den gamle side, delte jeg en gratis e-folder ud, om hvad man kunne bruge 3D briller til, den har dog været taget ned den sidste uge pga. tekniske problemer og min dovenskab til at sætte den op igen.

-

Den vil i løbet af meget kort til komme online på siden, frit tilgængeligt. (Før blev den sendt , hvis man tilmeldte sig nyhedsbrevet. )

Ved at gøre det sådan, regner jeg med at , folk som ikke ved hvad de kan bruges til , finder ud af hvad de kan bruges til, og beslutter sig for, at det er noget for dem, og selvfølgelig køber et par eller to, for at prøve det .

-

Udviklingen indenfor 3D er jo også i en rivende udvikling, med 3D TV, spil i 3D, TV-Kanaler på vej i 3D og meget mere.

-

Tak for din input også :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)