Jeg er ret interesseret i e-handel, online markedsføring og alt andet omkring webshops. Specielt kundeservice i webshops interesserer mig. Live chat support er aldrig blevet så stort herhjemme, som i fx amerikanske webshops, men det er dog alligevel så småt blevet ret udbredt. På et tidspunkt forsøgte et par virksomheder at tilbyde at varetage webshops online kundeservice iform af live chat - Jeg tror ikke det lykkedes. Mit spørgsmål: Er der et marked for outsourcing af kundeservice, live chat support, mail og måske endda telefon. Jeg forestiller mig mellemstore webshops som har en del besøgende og bruger en del tid på telefonen/mailen på at besvare henvendelser - Er det interessant at outsource kundeservice, hvis man fx betaler et fast abonnement ift. hvor mange besøgende man har?` Hvad er rimeligt/interessant mht. pris og hvad skal man ellers være opmærksom på? |
Hvordan vil du varetage kundeservice for et firma, hvor du evt ik har indsigt i produkterne mm... Så bliver det blot ekstra besværligt når Lise (fiktiv person) stille et produkt spørgsmål, som webshop firmaet så alligevel skal svare på, fordi dem der varetager kundeservice ik har svaret...
Der er ganske enkelt for mange faldgrupper i den form for outsourcing, hvis du spørger mig... Man skal outsource det som kan betale sig, og hvor der er en benefit. Men man kan nu ik outsouce alt!