Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik der FreeWay i den...

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

mit virker heller ikke, jeg prøver at gøre denne tekst til min signatur:

<p>Janus J Lindau<br /><a target="_blank" href="http://www.Promotion-print.dk">Kuglepenne, keyhangers, lighters og meget mere</a></p>

den er 2 linjer, 133 tegn og har 1 link.

Så skulle den virke.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Jeg må ærligt indrømme at denne glæde for Amino som betalingssite bekymrer mig. Haleluja'erne fra den kendte garde virker sektagtige og især når man ser hvordan Anders Yde virkelig "får den i stjernen" i denne tråd. Stjerner har intet med kvaliteten/relevansen af indlæg at gøre, men bruges som en thumbs up/down til personen.

Først blev jeg bedt om at fjerne logoet i min signatur, hvilket jeg gjorde. Nu bliver jeg tvunget til at rette det igen, fordi det (jeg ved ikke hvorfor) måske indeholder et bold-tag. Jeg har skrevet cirka 1000 indlæg i alt på Amino med denne + en anden profil, så jeg synes egentlig jeg er en bidragsyder (læs:contentprovier) der burde belønnes frem for straffes.

Jeg er iværksætter, men bruger ikke Amino til salg. Jeg forudser mere betalingsfavorisering, som vil yderligere vil ændre dynamikken på Amino og promovere og favorisere ligegyldige indlæg fra betalende frem for relevante indlæg fra nystartede. Hvis Amino var en forening der havde brug for 1K fra medlemmerne var situationen en anden, men jeg har forstået budskabet i 2. omgang om at man aktivt fjerner features fra mig, fordi jeg ikke betaler.

Det er ikke noget jeg vil gøre en stor ting ud af, men jeg kan mærke på mig selv at jeg er på vej væk. Er det helt utænkeligt, at nye amino-brugere/iværksættere fremover vil blive vejledt af Amono-annoncører og hvorfor skulle det ikke være rimeligt? 

// Jesper

Hej Jesper

Tak for dine gode input.
Du kan glæde dig over, at de små 200 Plusmedlemmer, nu har været med til at finansiere Amino Marked og den kommende Amino Freelancer.
En gang var der rigtigt mange der forsøgte at sælge deres e-butikker i debatten, men det forsvandt næsten helt da vi lavede Amino Virksomhedsbørs.

Det samme håber vi nu vil ske med Guldnumre, Domæner, varepartier og alle de andre gode tilbud. Dertil håber vi at Amino Freelancer vil tage noget af brodden på de opgavesultne Aminoer.

Så faktisk arbejder "Plus-pengene" i den retning du ønsker, så vi kan få mere netværk på Amino og flyttet de gode tilbud ud i services der er lavet til det.

Dbh Martin
 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Da jeg var politisk aktiv, deltog jeg blandt andet i kurser i debatteknik. Herunder blev vi også undervist i "beskidte tricks", så vi kunne gennemskue, hvornår moddebattører brugte dem mod os.

Jesper, nu bruger jeg lige dit indlæg til at videreformidle nogle af mine erfaringer fra kurset og en del politiske debatter.

Beskidt trick: Sæt modstanderen i bås

Jesper G:

Haleluja'erne fra den kendte garde virker sektagtige

Beskidt trick: Beskyld modstanderen for personangreb

Jesper G:

især når man ser hvordan Anders Yde virkelig "får den i stjernen" i denne tråd. Stjerner har intet med kvaliteten/relevansen af indlæg at gøre, men bruges som en thumbs up/down til personen.

Beskidt trick: Beskyld modstanderen for grufulde fremtidsplaner, "når de kommer til magten"/"efter valget"/eller lignende i en uvis fremtid

Jesper G:

Jeg forudser mere betalingsfavorisering, som vil yderligere vil ændre dynamikken på Amino og promovere og favorisere ligegyldige indlæg fra betalende frem for relevante indlæg fra nystartede.

Er det helt utænkeligt, at nye amino-brugere/iværksættere fremover vil blive vejledt af Amono-annoncører og hvorfor skulle det ikke være rimeligt?

Personligt vil jeg tro, at Anders Yde får sine mange negative stjerner for brug af vendinger som "ulv i fåreklæder" og "griskhed", mens mange af plus-folkene har set det fornuftige i en betaling på egne vegne.

Og så har jeg tilsvarende personligt svært ved at se, at det skal fremkalde store ramaskrig, at man skal justere lidt på sin footer på et debatforum. En forumsignatur er altså ingen menneskeret eller noget, som gør det umuligt at fortsætte en meningsfyldt tilstedeværelse på et forum.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det kan jeg bestemt ikke give dig ret i, fordi

1. Der er ingen der tvinger dig til at købe E-Pusher, så synes du det er for dyrt, så lad vær med at købe produktet.

2. Det er korrekt at det hovedsageligt er brugerne, som bruger Amino, Men de skal jo bruge en platform, og det er altså ikke gratis at drive sådan en.

Alligevel klarer thorborg dette med reklamer, og gør det dermed gratis for dig. Alternativ, kan du jo SELV VÆLGE, om du ønsker at købe plus, og dermed få nogle fordele.

Derfor kan jeg slet ikke give dig ret.....

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper G:
Anders Yde virkelig "får den i stjernen" i denne tråd. Stjerner har intet med kvaliteten/relevansen

Åh sikken gang fis Jesper. Helt ærligt, gør mig den tjeneste at læs Anders's første indlæg engang til. Her vil du se han smider rundt om sig med beskyldninger og skriver som en troll. Forventer du at folk læser mellem linierne i hans indlæg og dømmer efter afsenderens formål med indlægget?
Folk i dette forum må da snart have lært at man får hvad man skriver. Lav et godt indlæg omkring betaling på amino og skævvridning, så kan vi snakke pænt til hinanden......nemmere er det vel ikke?

Jesper G:
Nu bliver jeg tvunget til at rette det igen
Come on, det er en teknisk fejl, du overlever nok,

Jesper G:
Jeg forudser

Jeg ser netop dette som hele essensen i indlægget fra dig og fra Anders. I tror...i forudser, og ønsker så nu at tage en debat omkring hvorfor alle skal betale for at være på amino..... om 3 år. Tag dog udgangspunkt i nuet og det der er sket .... for faktum er at tingene på amino stadig er gratis og man får røv meget for ingenting. Jesper jeg skriver også en del, og jeg kan ærligtalt fortælle dig, at jeg sælger ikke en skid på amino og forsøger heller aldrig. Iværksættere er røv lligeglade med sikkerhed (bare deres PC er beskyttet) :) men jeg er her for at lære og få alt andet en salg. Og det får jeg skam dagligt!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver en opsamling - håber alle er tilfredse med det.

@Frank

Jeg skelner klart mellem min personlige opfattelse og mine argumenter. Jeg laver ingen af dine såkaldte "beskidte tricks", men du undgår at forholde dig til substansen i mit indlæg ved at pille ting ud som beskidte tricks. Det kan være du er uenig i med min argumentation, men det eneste du leverer er en rubicering - en mærkatpåklæbning/labeling/tagging af "sæt modstanderen i bås", "beskyldnig for personangreb" osv... Nu negligerer jo bare mit indlæg, så lad os være enige i det. Der er intet for mig at svare på - hvad skulle det være?       (som iøvrigt er aktiv i politik)

@Kenneth

Skide værre med alt hvad du skriver om troll, for du har en fordel og du burde opføre dig bedre. Måske skriver Anders ikke som inderkredsen til inderkredsen, men hvis Amino er dét I gerne vil have Amino er, så kan i godt se igennem de små skønhedsfejl. "Ulv i foreklæder" er jo pis i forhold til at Thorborg kan kalde folk for "tabere" osv. (det er *ikke* en kritik af dig Thorborg, men drop alt om at Yde's indlæg går over grænsen) Jeg gider simpelthen ikke diskutere form, for det er en afledningsmanøvre.

Jeg skriver, at Amino har lavet et Plus-medlemsskab der tvang mig til at ændre signatur. Nu tvinger de mig een gang til, så naturligvis fortsætter strategien, hvis den virker. Det er vel den virkelighed I er enige i skal eksistere,.ikke?! Jeg problematiserer bare, at mit engagement i Amino ikke er primært på grund af mersalg, så hvis jeg skal være i online-netværk med andre der betaler 1000 kroner ... så er det nok værd at undersøge hvilke netværk man kan medvirke i for pengene. Jeg vil hellere være med folk med noget på hjerte og der går jeg udfra Erhvervsbladet, Iværk og andre også vil være - det er derfor de kan samarbejde med Amino.

Og jeg  ved ærlig talt ikke hvad jeg får for ingenting på Amino. Jeg forsøger at svare på ting jeg ved noget om, men Amino er ikke en besparelse i min virksomhed. Jeg tror, at hvis jeg havde brug for noget brændsikkerhed og ringede til dig, så ville du ikke live mig op i ansigtet fordi det ville skade dig på Amino. Måske ville jeg bagefter skrive en anbefaling.

@Martin:

Det er godt spin. Du påpeger fordele for ikke-plus og plus. Vi må bare se tiden an. Hvis det hele kun handler om penge og ikke om værdier, så er der jo ingen grund til at jeg ulejliger med mig med at skrive indlæg. Du har værdier, så som mod, iværksætteri, risikovillighed osv. osv. Den del får du kredit for hos mig, selvom der er masser at ting vi er uenige om. Amino skal naturligvis fungere økonomisk, men du er i en position hvor du påvirker Danmarks iværksættere og det forpligter. Er Amino en forretning eller en politisk platform for iværksættere? Tænk i muligheder. 

// Jesper

 

 

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Jesper G:

Hvad sker der med os der ikke gider forsøge rette signaturen?

I bliver sat på hjul og stejle og dertil kølhalet ;-)
Nej, vi sletter i al frefsommelighed signaturen og så må man bare lave sig en ny.

Dbh Martin

Det er simpelt hen for ringe at I beder os ændre vores signatur og derefter opstiller nogle betingelser som jeres eget system ikke kan håndtere.

Min signatur (den jeg forsøger at gemme) indeholder IKKE over 200 tegn, ej heller i HTML-visning og der er kun 1 link og 1 linie. Alligevel kan jeg ikke gemme signaturen.

Det er faktisk første gang Amino har pisset mig af. Men det har man den her gang. Vil man ulejlige mig med en mail, der fortæller at en signatur jeg har oprettet i sin tid efter daværende gældende regler, pludselig skal ændres, for at give betalende medlemmer en fordel, så må man i det mindste ulejlige sig med at sørge for at systemet virker.

Det pisser mig af at jeg har brugt 20 minutter på at prøve at være en flink fyr, der ikke bryder reglerne og derfor vil ændre min signatur.. og så kan man ikke få lov til det alligevel....

Tommelfinger nedaf herfra.... ikke fordi I tager et gode fra os som vi havde, men pga. jeres system slet ikke virker som man burde/kunne forvente, når man vil rette signaturen. Så må I altså vente med at sende den mail indtil jeres system virker som det skal.

 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

@Frank

Jeg skelner klart mellem min personlige opfattelse og mine argumenter. Jeg laver ingen af dine såkaldte "beskidte tricks", men du undgår at forholde dig til substansen i mit indlæg ved at pille ting ud som beskidte tricks. Det kan være du er uenig i med min argumentation, men det eneste du leverer er en rubicering - en mærkatpåklæbning/labeling/tagging af "sæt modstanderen i bås", "beskyldnig for personangreb" osv... Nu negligerer jo bare mit indlæg, så lad os være enige i det. Der er intet for mig at svare på - hvad skulle det være?       (som iøvrigt er aktiv i politik)

Hej Jesper,

Efter din indledende konstatering af, at svarene fra den kendte garde virkede sektagtige, ville det være umuligt for mig at argumentere sagligt med dig, uden at du blot ville sætte mig i sektboksen. Derfor valgte jeg at udstille nogle af dine debatteknikker i stedet.

Men du er da velkommen til at forholde dig til et par pointer, som jeg trods alt synes, fremgår af mit indlæg. Den ene skriver Boysen meget mere ligeud, nemlig at det vil være en god idé at forholde sig til, hvordan Amino er i dag, i stedet for at male fanden på væggen og slynge vilde spådomme ud om, hvad der kommer til at ske i fremtiden.

Og så måske om et par footerlinks virkelig er så stor en ting, at man skal gå i selvsving over dem. Ja, det er en forringelse af vilkårene, men ikke anderledes, end det er set på andre fora før. Og der er stadig mulighed for et væld af links fra din profilside, hvis det skal være.

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Martin Thorborg:

Jesper G:

Hvad sker der med os der ikke gider forsøge rette signaturen?

I bliver sat på hjul og stejle og dertil kølhalet ;-)
Nej, vi sletter i al frefsommelighed signaturen og så må man bare lave sig en ny.

Dbh Martin

Det er simpelt hen for ringe at I beder os ændre vores signatur og derefter opstiller nogle betingelser som jeres eget system ikke kan håndtere.

Min signatur (den jeg forsøger at gemme) indeholder IKKE over 200 tegn, ej heller i HTML-visning og der er kun 1 link og 1 linie. Alligevel kan jeg ikke gemme signaturen.

Det er faktisk første gang Amino har pisset mig af. Men det har man den her gang. Vil man ulejlige mig med en mail, der fortæller at en signatur jeg har oprettet i sin tid efter daværende gældende regler, pludselig skal ændres, for at give betalende medlemmer en fordel, så må man i det mindste ulejlige sig med at sørge for at systemet virker.

Det pisser mig af at jeg har brugt 20 minutter på at prøve at være en flink fyr, der ikke bryder reglerne og derfor vil ændre min signatur.. og så kan man ikke få lov til det alligevel....

Tommelfinger nedaf herfra.... ikke fordi I tager et gode fra os som vi havde, men pga. jeres system slet ikke virker som man burde/kunne forvente, når man vil rette signaturen. Så må I altså vente med at sende den mail indtil jeres system virker som det skal.

 

Hej Rene.

Beklager at du har haft problemer med din signatur. Send mig en mail på jacob@amino.dk med den signatur der volder dig problemer, så skal jeg kigge på det. Det problem der typisk har været er:

1. Folk har mere end 200 tegn - husk at både HTML og mellemrum tæller med.

2. Der har overset at der har været et fed, kurisv o.l tags.

3. Der har været mere end ét link.

Men send mig din signatur, så kigger jeg på det.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

testRohde:

Hej Rene.

Beklager at du har haft problemer med din signatur. Send mig en mail på jacob@amino.dk med den signatur der volder dig problemer, så skal jeg kigge på det. Det problem der typisk har været er:

1. Folk har mere end 200 tegn - husk at både HTML og mellemrum tæller med.

2. Der har overset at der har været et fed, kurisv o.l tags.

3. Der har været mere end ét link.

Men send mig din signatur, så kigger jeg på det.

Er sendt på email

174 tegn inkl mellemrum, 1 linie, 1 link

Men bliver systemet rettet til, så det reelt accepterer 200 tegn?

Så jeg kan ændre min signatur en anden gang uden at skulle ulejlige dig?

EDIT: Jeg forkortede signaturen, så det reelle antal tegn er mindre end 174

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)