Hjemmesiden Artrix.dk sælges vis du er indtrasseret så skrive dit byd. Alt med følger ud over domænet.
mvh Casper Kromann Nielsen |
sætter lige gang i tråden igen :P
sætter lige gang i tråden igen :P |
For at hjælpe dig lidt i gang, så ville jeg personligt gerne vide, hvad jeg fik; er det domæne, kunder, leverandører osv? Eller er det ingen af de dele? Der er jo ingen, der kommer med et seriøst bud på noget, hvor varebeskrivelsen er "Alt med følger ud over domænet" :-) |
meget lansom load tid, kan ikke få banneret frem :-( mikkel |
I venstre menu står genveje jeg forventer der er links til undersider der om de forskellige produkter du tilbyder , denne menu køre også igennem alle siderne, med der er ingen links der så hvorfor have genveje der ikke fungere ? Kontakt synes jeg du godt kunne lave en kontaktformular , i det mindste sættet dit CVR nummer der I Kunne sagtens lave en længere tiltet på siden , den der findes på google <title>Artrix.dk - Vejen til nem IT-Support</title>, med måske har der været server problemer eller er det bare mig der har en hurtige internet forbindelse ,for på min siden loader siden hurtigt op på min computer ? vidste du ikke havde det ene forvirrende punkt med genveje , synes jeg siden er let og overskuelige |