Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sinan.

Jeg har lige kigget lidt på den, sidder på opløsning 1440x900 og bruger internet explorer.

Jeg synes den er meget smal, der er kun noget på cirka 30-35% af siden.

Dit banner i toppen er for småt, og følger ikke sidebredden. (pcsecure banneret)

Home contact us links sitemap i bunden er ikke justeret ind med copyright meddelelsen, så det står skævt.

Pakkerne i toppen, forbliver statiske, og det er lidt "anderledes" at man ikke kan slippe for dem, og skal scrolle forbi for at komme til den info man gerne vil have.

På den positive side, synes jeg at barren i højre side er flot, og informativ.

Jeg kan godt lide farverne, men synes godt du kunne gøre måske baggrunden lidt lysere.. det bliver lidt dunkelt, og når jeg skal købe IT service, må det gerne virke lidt lettere.

billederne under kontakt er for standard.. måske et billede af dig selv er federe ( sorry hvis det i virkeligheden er dig )

Det var min korte feedback.

Held og lykke med projektet.

Michael

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:37

Michael Hansen:

Hej Sinan.

Jeg har lige kigget lidt på den, sidder på opløsning 1440x900 og bruger internet explorer.

Jeg synes den er meget smal, der er kun noget på cirka 30-35% af siden.

Dit banner i toppen er for småt, og følger ikke sidebredden. (pcsecure banneret)

Home contact us links sitemap i bunden er ikke justeret ind med copyright meddelelsen, så det står skævt.

Pakkerne i toppen, forbliver statiske, og det er lidt "anderledes" at man ikke kan slippe for dem, og skal scrolle forbi for at komme til den info man gerne vil have.

På den positive side, synes jeg at barren i højre side er flot, og informativ.

Jeg kan godt lide farverne, men synes godt du kunne gøre måske baggrunden lidt lysere.. det bliver lidt dunkelt, og når jeg skal købe IT service, må det gerne virke lidt lettere.

billederne under kontakt er for standard.. måske et billede af dig selv er federe ( sorry hvis det i virkeligheden er dig )

Det var min korte feedback.

Held og lykke med projektet.

Michael

Præcis det jeg også ser.. siden er heller ikke god hos mig, tror du skal kigge på at få den passet ind til alle browsere.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:46

Michael og Rønlund:

I skal have mange tak, jeg vil arbejde på sagen, ellers må jeg sku finde en anden til at klare jobbet. Da jeg har lavet siden, i meget besvær.

Men det er helt sikkert guldværd din/jeres kommentarer Alle sammen!

Amino 4 Life :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Jeg bruger IE 8 og jeg den ser ikke godt ud her, med mindre jeg bruger komp.tilstand. ;-) Så det kan godt være du skal kigge på det.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:07

Morten:

Synes at siden er lang, det irritere mig at jeg skal til at rulle ned for at se indhold,

Hej.
Jeg er enig med Morten om, da jeg også synes din side er en anelse lang. Jeg ville personligt enten prøve at integrere dit banner med navnet og dit reklame banner for at forkorte siden. En anden idé kunne være, at bytte rundt på placeringen af dit område med pakkeløsninger og dit område med velkomsten (jeg har bare kigget på din forside mht. designet) .
Ellers en fin side du har fået lavet :)

// Casper H. 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:44

Det er dejligt design.. Nemt at finde rundt i..

På det informative niveau:

1. Der er stavefejl rundt omkring, disse skal rettes.
2. Din breadcrump er stavet på engelsk, hvorimod resten af din side er på dansk.
3. Der skal være en uddybning til de forskellige emner.. Som en almindelig privatforbruger ville jeg ikke vide hvad formatering betød.. Lav evt. en FAQ side.
4. Menu punktet PC forvirrer mig.. Hvad er formålet her?
5. Kan man ikke sammensætte sin egen pakke, eller skal man benytte en af de 3? Jeg føler ikke at jeg bliver mødt med andre muligheder.

På det designmæssige:

1. Der er lidt fejl ved top banneret. Der er en sort kant på som banneret overlapper i venstre side.
2. Billederne som fader ind og ud er af ringe kvalitet.. Det er for tydeligt at se de er blevet klippet ud.. Det virker amatør agtigt..
3. Bunden af din side mangler noget.. Det er som om designet bare slutter.. Det skal afrundes, ligesom alle dine andre bokse på siden er afrundet..
4. En løsning på det lange design kunne evt. være at fjerne de 3 pakker som tilbydes, fra alle sider, undtagen forsiden.. Informationen er ikke vigtig hvis man læser firmaet, eller er på kontakt siden.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)