Hej Sinan. Jeg har lige kigget lidt på den, sidder på opløsning 1440x900 og bruger internet explorer. Jeg synes den er meget smal, der er kun noget på cirka 30-35% af siden. Dit banner i toppen er for småt, og følger ikke sidebredden. (pcsecure banneret) Home contact us links sitemap i bunden er ikke justeret ind med copyright meddelelsen, så det står skævt. Pakkerne i toppen, forbliver statiske, og det er lidt "anderledes" at man ikke kan slippe for dem, og skal scrolle forbi for at komme til den info man gerne vil have. På den positive side, synes jeg at barren i højre side er flot, og informativ. Jeg kan godt lide farverne, men synes godt du kunne gøre måske baggrunden lidt lysere.. det bliver lidt dunkelt, og når jeg skal købe IT service, må det gerne virke lidt lettere. billederne under kontakt er for standard.. måske et billede af dig selv er federe ( sorry hvis det i virkeligheden er dig ) Det var min korte feedback. Held og lykke med projektet. Michael
|
Michael Hansen:Hej Sinan.
Jeg har lige kigget lidt på den, sidder på opløsning 1440x900 og bruger internet explorer.
Jeg synes den er meget smal, der er kun noget på cirka 30-35% af siden.
Dit banner i toppen er for småt, og følger ikke sidebredden. (pcsecure banneret)
Home contact us links sitemap i bunden er ikke justeret ind med copyright meddelelsen, så det står skævt.
Pakkerne i toppen, forbliver statiske, og det er lidt "anderledes" at man ikke kan slippe for dem, og skal scrolle forbi for at komme til den info man gerne vil have.
På den positive side, synes jeg at barren i højre side er flot, og informativ.
Jeg kan godt lide farverne, men synes godt du kunne gøre måske baggrunden lidt lysere.. det bliver lidt dunkelt, og når jeg skal købe IT service, må det gerne virke lidt lettere.
billederne under kontakt er for standard.. måske et billede af dig selv er federe ( sorry hvis det i virkeligheden er dig )
Det var min korte feedback.
Held og lykke med projektet.
Michael
Præcis det jeg også ser.. siden er heller ikke god hos mig, tror du skal kigge på at få den passet ind til alle browsere.