Jeg er nyopstartet i rent faktisk at levere hjemmesider og andre løsninger på projekt/case-basis, kan jeg tilbyde fx at lave en billig hjemmeside. Det er både grafik og kodning, og for merpris kan jeg også sørge for content, hvis det ønskes. Jeg tilbyder det rigtig billigt grundet jeg gerne vil have nogle referencer, og ellers bare få foden ind i markedet. Jeg tilbyder gerne et uforpligtende oplæg. Jeg har kompetencer indenfor html og css samt php, asp.net. Jeg tilbyder mest simple hjemmesider, som er nem at finde rundt i.
|
Jeg kan levere en simpel og pæn hjemmeside billigt!
Hej Jonas,
Jeg er selv lige startet som freelancer (grafisk designer) inden for tøj industrien, men har hverken tid eller kunnen til at lave en hjemmeside dvs. alt det tekniske grafikken vil jeg selv lave. Er lidt nysgerig efter hvad billigt er. Kan du komme med en ca. pris på hvad du skal ha for at lave et site, der skal indeholde en forside, 4 gallerier, et portefolio, og en vilkår kontakt del. Det er ikke noget vildt, det er dog vigtigt at jeg selv nemt og hurtigt kan lægge billeder i gallerrierne og fjerne dem igen.
Vh. Søren Moe |
Hej Søren,
Smid lige en mail på jonas@jhmedia.dk så kan vi snakke, prisen danner jeg altid ud fra dine ønsker, men jeg garantere dig for det er en lille, fornuftig pris. |
Har du noget portfolie med hensyn til webdesign, det er mest det jeg søger |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Hej patrick, Grundet jeg er nyopstartet med at levere ting freelance er det så billigt som det er. Jeg har derfor ikke fået en portfolio da jeg ikke har nok referencer og cases at danne den ud fra, hvis du mener sådan en. Jeg kan derimod lave grafisk oplæg til dig, hvis du skriver dine ønsker og idéer på min mail jonas@jhmedia.dk - Jeg kan også sende links til design/sider jeg er igang med nu, så du kan danne lidt mere indtryk, hvis du skriver over min mail.
mvh Jonas |
Jeg ved ikke om du bevidst har valgt at hoppe over den del over hvor jeg skriver det er for at få referencer jeg laver det her, og tilbyder at lave et gratis oplæg, så de kan vudere ud fra det. Beklager hvis jeg misforstår dit indlæg, i så fald gerne uddyb noget mere. Jeg er stadig ny til det her :) Linket til hjemmeside under referencer var et levn fra en beta upload, det er ikke mig der står bag siden, som var listet før. Jeg takker for oplysning af fejlen. |
Hej Lucca, vil et e-commerce ikke være nemmere for jer? Jeg kan godt sætte det op for jer og rode med noget design for at gøre der personligt, men at kode en hel webshop fra bunden er ikke en så stor opgave jeg vil tage på mig, det vil ende i for mange penge. Med det sagt er det noget jeg har gjort før. |
Ja, undskyld. Havde åbenbart ikke læst det hele :-) |
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere