Hej alle Jeg har udført noget rengøring som underleverandør for en andet rengøringsselskab, kunden klager over en ikke tømt skraldespand 2 dage i streg, indehaver af det andet rengøringselskab kommer ud på pågældene virksomhed og gennemgår rengøringen sammen med mig og godkender udførelsen. Nu modtager jeg så en faktura fra den underleverandør der plejer at udføre rengøringen, frimærket er stemplet 6 dage efter fakturaens forfaldsdato og pålyder en timepris på 2152,
Jeg ønsker at indgive en indsigelse på denne faktura, er dette det rigtige at gøre og hvad skal der stå i sådan en? M.vh jacob |
Hej
Jeg forstår ikke helt - får du en faktura fra den underleverandør, som plejer at udfører rengøringen hos den aktuelle kunde? - Og i så fald, hvad er det en faktura for? Er det for at tømme den skraldespand som du glemte? Og hvad er timeprisen? Du skriver 2152 - mener du 215,20.
Som jeg læser dit indlæg, burde et evt. økonomisk mellemværende da være mellem dig og din kunde (altså det rengøringsfirma som du udfører opgaven for) og ikke mellem dig og en anden underleverandør. Har jeg helt misforstået dit indlæg?
Birger