Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af trafik - moderat budget

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der er faldet over en billig og effektiv måde at få trafik på? Og ikke bare sidevisninger, men faktiske besøgende. Jeg tænker mest på en automatiseret løsning (selvfølgelig lovlig)

Jeg er godt bekendt med den traditionelle og tidskrævende måde, men søger et tidsbesparende alternativ

Nogle ideer?

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03

Trafik er gratis. Det kræver bare du laver nogle sider der kan bruge til noget, så kommer de af sig selv

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:13

Effektiv og billig metode til besøgende: (Rent faktisk gratis målt i kroner og øre)

Selv at arbejde på online markedsføring. At promovere siden i søgemaskinerne, sociale medier og hvor du ellers kan forestille dig det. Bygge andre kvalitetssider, som kan skabe flere besøgende til dine hovedsider.

Fordel: "Gratis", hvis du kun ser på pengepungen.

Ulempe: Kræver en arbejdsindsats og der skal investeres noget tid.

Hurtige og tidsbesparende metoder:

Adwords, Facebook-reklamer m.m.

Fordel: De besøgende kan begynde at ankomme, få øjeblikke efter, at du har sat reklamerne i gang.

Ulempe: Det er slet ikke gratis - og måske endda heller ikke billigt.

Billige OG tidsbesparende metoder:

Sig til, hvis du støder på dem. Så kan du tjene mange penge.

(Og bemærk lige, at langt de fleste der tilbyder den slags, er nogle fupmagere, der vil sælge dig en e-bog med ligegyldigheder eller et lidt for smart trick)

Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 14:20

Ja, jeg syntes jo mit indhold er ved at forme sig. Er ret ny i gamet, og tager jo tid at finde sin plads... Men jeg tænkte nok det var svaret at der ikke findes en let OG gratis måde at opnå succes.

Men 1000 tak for svarene så langt

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 14:22

Men nu blev der nævnt Facebook...

Hvad foreslår i her? Betaling pr visninger eller pr klik?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 14:23

Tror at klik vil give bedst trafik for pengene, eftersom du så får reelle besøgende når du betaler - det behøves du jo ikke nødvendigvis ved at betale pr. visning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)