Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I pengenød..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Allesammen,

Først kort om mig, jeg mistede mit job i 1. Januar og har siden da gået ledig. Jeg mødte så i April en dejlig pige som skulle skrive speciale i Tasmanien fra 1 sep 2009 til 30 april 2010 og siden jeg på det tidspunkt ikke havde fundet mig andet end vikar arbejde, besluttede jeg mig for at tage med i håb om jeg kunne finde noget arbejde dernede. Vi er nu 1½ måned inde i forløbet og jeg har stadig ikke fundet noget at lave hernede.. krydser dog fingre for jeg kan få noget tjener arbejde når sommeren rigtig starter (1. Dec)

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg i en alder af 24 år har 4 års erfaring fra fra detail 1½ år som økonomiassistent og jeg har i forbindelse med sidst nævnte taget en Merkonom uddannelse. Jeg har en grundlæggende forståelse for Html og CSS, da jeg har lavet et par hjemmesider. Jeg har også haft en mindre konsulent virksomhed hvor jeg overtog bogholderi funktionen for mindre erhvervsdrivende.

Min problem stilling er pt at jeg skal bruge 3500 netto om måneden for at få dækket de udgifter jeg har i Danmark. Så det jeg søger er nogle ideer til hvad jeg kan gå i gang med på nettet som kan give mig en mindre indtægt.

Til sidst bør jeg nok sige at klokken pt er 08:17pm på min nuværende placering så jeg kan godt være lidt tid om at svare på kommentare.

Jeg håber vi kan få os en god debat med nogle produktive indlæg.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Skrevet kl. 22:42

Slet ingen som har nogle tanker omkring dette?

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:48
Fra Brisbane/Fredericia
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:58

Hej Steffen,

Har du styr på dit VISA - Er du her på et "working holyday", så du ikke får problemer når du starter med at arbejde? Der er mange butikker som søger jule assistance nu. Jeg ved ikke hvordan moralen er på Tassie, men her i Queensland hvor jeg bor, er det svært at få unge mennesker til at møde hver dag (og til tiden) - Skandinaver har normalt et godt ry, så bare klø på, det skal nok lykkes!

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Skrevet kl. 04:17

Hey Jeu

Ja jeg er her på et working holyday visa, problemet med Tassie er at det er sammentømret lille lokal samfund hvor alle kender alle.. Men jeg tror ikke arbejdsmorallen er særlig høj hernede (ikke kun blandt de unge). Jeg må bare blive ved med at søge på bar og restauranter, på et tidspunkt må man næsten være heldig.. :)

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:43

Hvis du vil have et job i disse tider, så tænk ud af boxen og vær kreativ!

Hva med at tilbyde din arbejdskraft gratis i 3 dage, hvor barens/restaurentes/pubbens/what ever eneste omkostning er mad/kost til dig... Det er en 100% win-win. Du kan bevise dit værd uden at det koste dem det store. Dvs de har intet at tabe på at sige ja til din ansøgning. Og er de tilfreds, så har du scoret et job.
Er heldet ik med dig, så kan du jo risikere at løbe ind i en som kender en som kender en som har et job... Du møder med andre ord nye mennesker og det betyder nye muligheder.

Så vær kreativ hvis du vil frem i disse tider ;D

MVH

Hugo Boss Solbriller

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)