Du kan sagtens lave HD Streaming med flash, det som afgør om det hakker er om der er nok båndbrede mellem klienten og serverne. Du må gerne give mig et kald og fortælle lidt om dit koncept, så skal jeg gerne hjælpe dig med lidt fakta om hvad man gør og hvad der er muligt :)
For at streame i fullscreen HD (1920 x 1080p) skal du bruge ca. 15 - 30 Mbit/s pr. stream. Er du sikker på at det er det du ønsker ? Det vil være de færreste der har så meget båndbredde tilrådighed.
Man skal overhovedet ikke bruge noget der ligner 15-30 m/bit pr stream Denne video http://www.imediasee.com/1280w/Iron-Man bruger lige under 1,5 Mbit Men da det er dynamisk kan man skalere det op via en række lokale servere, og du slipper på den måde for større forbrug
Vi har været helt nede under $0.18 per viewer-hour i omkostninger på større events, ved brug af dynamisk streaming
VELOCIGROUP:
For at streame i fullscreen HD (1920 x 1080p) skal du bruge ca. 15 - 30 Mbit/s pr. stream. Er du sikker på at det er det du ønsker ? Det vil være de færreste der har så meget båndbredde tilrådighed.
Og hvor meget har den så lige at gøre med Full HD 1920 x 1080p, når den er H.264 komprimeret ?
Mit svar var nok lidt for kryptisk formuleret. Jeg skulle i stedet have skrevet at hvis han ønsker Full HD 1920 x 1080p streaming, så ligger det omkring 15 - 30 Mbit/s pr. stream, men man kan med H.264 komme ned i et meget mere acceptabelt niveau, hvor man får noget der ligner Full HD og som største delen vil kunne nøjes med, f.eks. som det eksempel du giver.....