Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges - ren provision

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at bygge en helt ny form for jobportal (uden jobs), og derfor leder jeg efter en eller flere sælgere, der har lyst til et samarbejde baseret på ren provision.

Konceptet er helt nyt, og både virksomheder og jobsøgende, som vi har talt med, er meget begejstrede for ideen.
Dog er det vigtigt, at portalen starter op med en del virksomheder i databasen, og derfor har jeg brug for sælgere, der på en sober måde kan "sparke døren ind" hos mange virksomheder i løbet af dagen, så vi hurtigt kan få volume.

Salget foregår via telefon, og kan enten ske hjemmefra eller fra vores "hjemmekontor" i Lyngby. (Vi flytter inden for de næste måneder i et kontorfællesskab i København.)

Til at starte med giver vi de første 200 virksomheder et rigtig godt tilbud, og derefter kører vi med normalpris.
Se opstartstilbuddet med en kort præsentation her: http://www.god-mandag.dk/God_Mandag-Opstartstilbud.pdf.

Synes du at det lyder spændende? Så send mig en besked herinde eller svar på indlægget. Så tager vi en snak om det.   :o)

:o)   Rie

Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:15

Hej Rie :)

Jeg er meget intereseret i at hører mere om jeres projekt.

Jeg leder nemlig lige nu efter et job som kan klares hjemmefra, da jeg har job/skole om dagen, men godt kunne bruge lidt ekstra da jeg skal til at flytte i lejlighed. Så derfor lyder det som noget jeg helt bestemt godt vil hører lidt mere om :)

Jeg håber meget på at hører fra dig :) - Min mail er stinakim@mail.dk

- Helene.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:20

Hej

Har med interesse læst dit indlæg, men hvordan er provisionen så?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:23

Hej Anders og Helene

Tak for jeres svar.   :o)
Der er en mail på vej til Helene.

Til Anders: Her i starten, hvor vi sælger dem til 500,- havde jeg tænkt mig at du/sælger får halvdelen - ellers bliver beløbet så lille at det ikke er sjovt for dig. Når prisen går op, har jeg ikke fastlagt en fast procentdel endnu, men du kan evt. give mig et kald på 2093 3020, så kan vi se hvad vi kan komme frem til - og lige snakke om firmaet, produktet og ikke mindst dig, så vi kan se om vi begge har lyst til et samarbejde.   :o)

:o)   Rie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)