Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigtskort til annonce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal have lavet en annonce og i den forbindelse vil jeg gerne have et lille kortudsnit, hvor vores geografiske placering i byen fremgår.

Jeg har søgt lidt rundt efter det, men hvor og hvordan mon jeg gør det rigtig?

Må / kan jeg blot markere et udsnit i f.eks. google.map / krak og så kopiere det ind (må jeg sikkert ikke.....), eller findes der andre steder hvor det nemt og lovligt kan lade sig gøre?

På forhånd tak

Mvh

Birger

Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:35

Ud fra hvad jeg kan læse mig frem til på hhv. google maps, dgs.dk og krak, så må man ikke benytte deres kort til evt. screenshots..

Om man må tegne efter deres kort, i f.eks. illustrator, det ved jeg ikke..

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:45

Ja det var også nok den formodning jeg havde. Men sig mig - man ser jo dagligt en eller anden form for annonce / flyers fra den lokale pizzaforretning osv., hvorpå der er et lille kortudsnit. Hvor i alverden har de mon fået det fra....? (Jeg kunne selvfølgelig bare spørge demWink) . Men er der nogen af jer her på amino der kender til et værktøj til brug for dette?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:54

Hej,

jeg har tidligere købt kortudsnit fra krak.dk, deres pris afhænger blandt andet af hvor store oplag tryksagen - i dette tilfælde altså annoncen - produceres i. Alternativet er, som andre også forslår, at tegne et nyt kort...

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)