Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsystem

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg synes selv, at jeg har fået en god idé hvad angår opstart af en Pointsystems hjemmeside.

Nu må vi se om min idé holder stik. Men før jeg kan afprøve dette skal jeg lige høre jer om noget.

Hvad er billigst og bedst synes I?

At finde en der sælger et færdigt pointsystem der virker og er nemt at administrer eller oprette et abonnement hos http://www.pointster.dk/da

Håber på at høre om gode råd på dette punkt fra jer.

Mvh.

Patrick B. 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:47

Hej Patrick

Prøv at hive fat i Martin på www.adnecto.dk, han arbejder meget med pointsystemer og har også sit eget system.

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:58

Chiel Robben:

Hej Patrick

Prøv at hive fat i Martin på www.adnecto.dk, han arbejder meget med pointsystemer og har også sit eget system.

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Ja du skal have fat i martin's system.. Det er virkelig godt og kan sagtens anbefale det.. Har det pt på 2 sider og der er et pr stykker på vej.
Du kan se det her - Gratis VIP
Ellers kan du læse mere om danmarks bedste pointsystem her.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 10:56

Skal skal i begge to have.

Kristian.. Nu hvor du allerede bruger det, er du godt tilfreds med deT?

Hvad kostede opstart af GratisVIP?

//Patrick B

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:04

Jeg er yderst tilfreds med systemet og skal du have ekstra funktioner i systemet, så kan man sagtens få det.

Nu skriver du godt nok best og billigst.. Pointsystemet.dk er bestemt ikke det billigst på markedet, men det er det bedste jeg har prøvet. Du kan se priserne på systemet her: http://pointsystemet.dk/priser/.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 11:14

Tak for det hurtige svar Kristian.

Det ser ud til at være billigere end pointster.dk/, idet det ikke ligner man skal betale mere end 199 pr. md hos pointsystemet..

Dog har de så 2000,- i "indkøb", kan man godt selv ændre sit design, uden at betale de 7000,-?

Må have fat i Martin så jeg evt. kan få lov til at prøve en demoshop hvis de har dette.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:52

Andre der har nogle gode sider, pointsystemer eller lign?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:54

Hej Patrick.

Jeg kan levere et skræddersyget pointsystem til dig. Jeg har erfaring inden for det område og driver selv nogen cashback sites. Fra 3.000 kr.

kontakt mig via. mail morten@mr-inc.dk, hvis du ønsker yderlige detaljer.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 15:25

Morten:

Hej Patrick.

Jeg kan levere et skræddersyget pointsystem til dig. Jeg har erfaring inden for det område og driver selv nogen cashback sites. Fra 3.000 kr.

kontakt mig via. mail morten@mr-inc.dk, hvis du ønsker yderlige detaljer.

Hej Morten

Du må gerne sende mig lidt detaljer på bennie@lindegaard-larsen.dk

Bennie

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 15:45

Morten : Mail sendt afsted

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)