Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søger deltidsarbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

I øjeblikket er jeg og en kammerat ved at starte noget virksomhed op indenfor web-verdenen, hvor vi starter blidt ud for at se om vi overhovedet kan få det til at løbe rundt. Derfor står jeg pt. i den situation, at jeg godt kunne bruge noget deltidsarbejde på 15-20 timer om ugen (måske mere), hvor jeg fik lidt ekstra indtjening så lejlighed og andet kan betales.

Jeg ville derfor høre om der fandtes nogen virksomheder derude, der havde brug for én som mig. I kan læse lidt om mig på linket i min signatur, hvor i også kan se referencer på hvad jeg tidligere har lavet. Jeg vil kunne starte efter 1 måneds tid og vil kunne arbejde i Københavns-området.

Stik mig en mail eller ring gerne til mig, hvis i har spørgsmål...

Med venlig hilsen

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:05
Hej peter Ved ikk om du stadig er interesseret i noget arbejde. Men hvis du sku være det, kunne det måske godt være jeg kunne bruge dig, hvis vi kan finde frem til en løsning som vi begge kan have med og gøre... Men skriv da lige til mig, hvis du sku være interesseret.. Mvh uffe
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:08

Hej Peter,

Jeg har en hjemmeside, hvor der af og til skal laves ting. Hvis du er med på freelanceopgaver, så giv et kald på 31315452 ; )

De bedste hilsner

Søren

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)