Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 12 ud af 16 (154 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Kristoffer W Hansen:
Aldrig CPR over nettet til andet end stat og bank

Ud over det, så får du svært ved at lave en lovlig løsning, der indeholder CPR validering - og heldigvis for det.

dba.dk har CPR-validering.
Hvis den ikke er ulovlig, kunne man måske skele til den? Smile

 

 

Jeg ved ikke om deres system overholder datatilsynets regler for den slags, men kan kun sige at jeg på intet tidspunkt har tænkt mig at taste mit CPR nummer ind på deres side. Hvad andre gør er deres problem. Så får de jo også en chance for at komme i Go-Aften danmark og tude over en fra Nigeria har bestilt en nye bil i deres navn.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. den tilbagevendende diskussion om tonen, så er der ingen der intet i denne tråd der er tæt på min grænse. Forskellen består i det væsentlige i at man kan kalde et forslag for 'idiotisk' og ikke personen for 'idiot'. Selv Jørgen Olsen har skrevet noget positivt ;-) og jeg kan på et par minutter finde nogle eksempler fra Thorborg og DeMib, hvis jeg gad. Jeg er ikke så sart selv.

Mit rente-eksempel var en lille reference-spydighed, den lader vi ligge. Jeg synes ikke man kan komme udenom, at de teenagere der deltager i denne debat har samme ret til at deltage på Amino som alle (os) andre. Jeg kan godt se problematikken der rejses, men det er jo netop ikke dem der deltager her.

Oplægget er selektering på alder og cvr-nummer. Hvorfor ikke på selskabsform, om man har ansatte og om man er "rigtig" iværksætter. Jeg synes hurtigt det bliver mudret. Jeg vurderer folks indlæg i forhold til mit kendskab/erfaring med dem. Billedprofil, mange indlæg, verificerbare oplysninger giver i udgangspunkt mere troværdighed, men annonyme modetøjssælgere og klovne kan også få goodwill udfra deres bidrag.

Til sidst vil jeg lige tilføje at jeg synes Lundsbys billede er meget pænere end Lundsby i virkeligheden :-)

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder mudderkastning ok, så længe jeg ikke finder den måde personen opførerer sig på passende. Jeg finder det bare morsomt, at alle dem der tilbyder en pris lavere end dig, eller folk som ikke giver dig den kritik du regner med, skal forbydes på amino.

Så jo - det er bevidst rettet mod dig som person.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serverservice:
Du behøver ikke starte en debat om mig som person - er du nu der skal startes lidt mudderkast hvor jeg er kommet med et konstruktivt forslag , som du ikke kan li?

Du skriver, at du er sur over at folk kommer med salgsindslag og spammails - men du går ind for fri konkurrence og vil have os med i et alternativ til Amino?

Du vil ikke have mudderkast og HÅN, men vil ikke have rådgivning fra 'pubertetsstadiet' og så forstår du ikke, at Simon er stødt?

Ja, jeg ønsker ikke længere at kende dine svar. God fornøjelse med dit eget forum.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Aron:

Jeg finder mudderkastning ok, så længe jeg ikke finder den måde personen opførerer sig på passende. .

Dvs at mudderkastning er OK, så længe ham der kaster med mudder opføre sig upassende?  "Jeg må godt bryde loven, for jeg er født asshole" ?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

men annonyme modetøjssælgere og klovne kan også få goodwill udfra deres bidrag.

Haha good one ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
serverservice:
....
Jeg er CVR-registreret,  er hverken specielt ung, eller ny på Amino - faktisk har jeg været med lige fra Martin startede det. 

Når dét så er sagt, så lad mig da fortsætte:


Hold kæft, du er en klaptorsk.

Nu er det dig, der er dum, Lone.

 

Du er stadig ung, ligesom os andre. tsk tsk tsk.

 

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Jeg er CVR-registreret,  er hverken specielt ung, eller ny på Amino - faktisk har jeg været med lige fra Martin startede det. 
Når dét så er sagt, så lad mig da fortsætte:

Hold kæft, du er en klaptorsk.  

Big Smile Lone for hulen!

Føles det godt at være undtagelsen der bekræfter reglen?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg er CVR-registreret,  er hverken specielt ung, eller ny på Amino - faktisk har jeg været med lige fra Martin startede det. 
Når dét så er sagt, så lad mig da fortsætte:


Hold kæft, du er en klaptorsk.

Kan du virkelig skrive så korte indlæg, er i chok Indifferent ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa.. har kun én ting at sige før jeg går i seng..

"Hvis nogen kaster med lort, og du kaster lort tilbage, så kan det kun ende med i begge to stinker!"

Side 12 ud af 16 (154 indlæg)