Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Type af betalingsmulighed paa webshop

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit system lyder interessant Yusuf. 

Er det noget du deler ud af? :)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40

Deler det desværre ikke ud, gratis.

Men for et lille engangsbeløb kan vi sagtens finde ud af noget :)

Du kan se min kommende shop her: http://src.to/E

Du kan prøve at foretage en betaling og se hvordan det fungere, bare stop når du kommer til den rigtige betalingsdel. (Hos PayPal).

Der kan forekomme fejl i layoutet da jeg er igang med at ligge den sidste hånd på siden.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:47

Hej igen, 

Kan ikke lige se forskel paa den maade du tilbyder PayPal paa og den maade jeg goer? Jeg benytter et gratis modul fra Prestashop.

:)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

Mit er special kodet fra bunden af.

Jeg har dog stjålet lidt fra Presteshop-design under betalings-processen.

Det er administrator-panelet der er det gode ved dette system her.

Det er meget hurtigere end PayPal's eget system, og det indeholder alt hvad jeg skal bruge.

Kunde administrering

Multi-kvittering-print

Multi-ordre-status-skift

- Dette er de ting som jeg bruger, og de tager med PayPal's eget system, meget lang tid at udføre, når man står med en bunke ordre, som skal sendes.

Dette findes måske også i dit panel, men da hele min shop er bygget fra bunden af, kan jeg ikke bare benytte et modul som du kan :)

Derfor valgte jeg at få det custom coded, til mine behov, men vil klart anbefale folk at bruge et færdigt modul hvis det er muligt, end at bruge tid på at integrere dette.

-

Yusuf

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:57

Husk også dette alternativ (når det bliver klar)

http://pbs.dk/dk/nyheder/nyhed_091013_1

PBS arbejder tæt sammen med bankerne om udvikling af en sms-løsning, der vil gøre det muligt at betale via mobilen uden brug af overtakserede sms’er. PBS forventer at lancere løsningen i 2010.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:17

Google checkout kan så vidt jeg ved, KUN bruges i USA

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:38

Zacho:

Jeg benytter også kun paypal (og bankoverførsel).. Det som IKKE fungerer ved PayPal er at de selv trækker pengene automatisk med det samme... Dvs. det stiller høje krav til hastigheden du leverer en vare på, da du i princippet ikke må trække pengene før varen af afsendt. Så selv 2-3 dages leverings kan være i strid med dette.. Dog er det de færreste kunder som går op i dette.

Hvis nogen ved hvordan man kan få PayPal til IKKE selv trække pengene men give mig mulighed for det, så sig endelig til :-)

Det er ik sandt. Paypal skriver i deres betingelser af sælger SKAL afsende varen/ydelsen indenfor 7 dage. Dvs sælger indenfor nævnte tidsrum skal efterleve dette...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:08

Fashion-Seller:

Zacho:

Jeg benytter også kun paypal (og bankoverførsel).. Det som IKKE fungerer ved PayPal er at de selv trækker pengene automatisk med det samme... Dvs. det stiller høje krav til hastigheden du leverer en vare på, da du i princippet ikke må trække pengene før varen af afsendt. Så selv 2-3 dages leverings kan være i strid med dette.. Dog er det de færreste kunder som går op i dette.

Hvis nogen ved hvordan man kan få PayPal til IKKE selv trække pengene men give mig mulighed for det, så sig endelig til :-)

Det er ik sandt. Paypal skriver i deres betingelser af sælger SKAL afsende varen/ydelsen indenfor 7 dage. Dvs sælger indenfor nævnte tidsrum skal efterleve dette...

Hmm, tror Zacho mener af man iflg. Den danske lovgivning ikke må trække pengene før man afsender varen. Eller er det blot PBS betingelser?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:12

Casper Blom:

Hmm, tror Zacho mener af man iflg. Den danske lovgivning ikke må trække pengene før man afsender varen. Eller er det blot PBS betingelser?

Du trækker jo heller ik pengene, kunden "indbetaler" dem. Dvs det foregår jo i stil med en bankoverførsel med kreditkortets sikkerhed.

Du kan være 100% sikker på det er lovligt, for Paypal er verdens største indenfor håndtering af transaktioner, og de lægger sig næppe ud med Visa/Mastercard, som er kernen i deres forretning.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)