Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Type af betalingsmulighed paa webshop

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Hvor mange af Jer der driver en webshop herinde tilbyder IKKE kunderne at kunne betale med dankort?

Altsaa, hvor mange af Jer benytter IKKE PBS, men istedet benytter f.eks. PayPal etc.?

Er interesseret i at vide hvor mange der gaar uden om PBS som betalingsloesning og faktisk har succes med det... 

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:09
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:11

Ser kun paypal som et praktisk/sekundær betalingsmåde, primær skal være normal gateway løsning eftersom man skal oprettes først på paypal og det kan koste kunder der ikke stoler på den betalingsløsning. men for mig som surfer og har stor kendskab til nettet og bruger det hver dag ser jeg det helt naturligt at oprette mig som bruger og sætte mig ind i nye måder/løsninger, men langt fra alle er så fortrolige med nettet endnu

All the best :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:17

Hej, 

Kristoffer: Jeg benytter mig allerede af Micropayments. Det er installeret paa min shop. 

Tom: Ja, du har nok ret, men igen, har forbrugeren herhjemme ikke snart hoert nok om PayPal til at de toer stole paa det? :)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Jeg benytter PayPal på min side.

Det fungere meget godt.

Kunderne har mulighed for at betale med, PayPal-konto, VISA, MasterCard og American Express.

Ser intet problem i jeg ikke har Dankort, da mange nu til dags har VISA / Dankort.

Men det er da sikkert at det måske ville give lidt flere kunder i butikken med mulighed for betaling med Dankort.

+ Kunne også tænke mig at have VISA Electron men det tilbyder PayPal desværre ikke.

-

Jeg syntes at PayPal har nogle minusser.

1: Du kan kun printe EN kvittering af gangen med deres system.

2: Du kan kun opdatere "Ordre status" EN af gange.

-

Jeg blev faktisk så træt at det, at jeg i efterårsferien har fået udviklet et system, og redesignet min webshop, og integreret PayPal betaling på min side. (Delvist)

Nu kan jeg printe så mange faktura jeg vil, af gangen. (Skal bare vælge > Genere > Print = Så sidder jeg med alle fakturaerne jeg har valgt)
Ordre status kan også masseopdateres, hvilket er dejligt.

I sidste ende sparer jeg en masse tid, som jeg kan bruge på at udvikle min shop endnu mere.

-

Hvis du er intra. kan du få lov til at se en kommende version af min webshop, med PayPal betaling integreret :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:22

Jeg har set Yusuf nye system, og det er virkelig godt.

Jeg får det selv integreret på min shop indenfor kort tid, som ellers nu i et år kun har kørt med bank ovf.

Så Kristian jeg vil anbefale dig at overveje Paypal meget stærkt, det virker godt :)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:23

Jeg benytter også kun paypal (og bankoverførsel).. Det som IKKE fungerer ved PayPal er at de selv trækker pengene automatisk med det samme... Dvs. det stiller høje krav til hastigheden du leverer en vare på, da du i princippet ikke må trække pengene før varen af afsendt. Så selv 2-3 dages leverings kan være i strid med dette.. Dog er det de færreste kunder som går op i dette.

Hvis nogen ved hvordan man kan få PayPal til IKKE selv trække pengene men give mig mulighed for det, så sig endelig til :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

Se, den glemte jeg.

Pengene bliver trukket i det øjeblik kunden har trykket på betal knappen.

Det strider jo imod lovgivningen på det område, der siger at pengene først må blive trukket fra kundens konto, når varen er afsendt.

-

Ved faktisk ikke om det er muligt med PayPal, jeg tror det ikke, men er ikke sikkert, har ikke undersøgt det nærmere.

-

Hvis der er en der ved noget om dette, må i meget gerne fortælle det.

-

Vedr. Micropayments, så syntes jeg ikke om den løsning.

Kunden skal have en konto hos Micropayments, overføre penge til den, og derefter betale på webshoppen.

Dette er besværligt, og jeg ville personligt, ikke oprette mig hos Micropayments for at købe et produkt.

Så hellere give lidt ekstra og købe hos en anden.

-

Yusuf

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:30

PayPal er bare meget dyr i brug - transaktionsomk. er alt for høje kontra PBS.

mvh

Jesper

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:33

Vi har tidligere forsøgt med diverse betalingsmuligheder, som fx. PayPal, eWire m.v.

Fælles for dem er (var) at en del kunder var utrygge ved disse 'ukendte' betalingsmuligheder, og så helst at der var en betalingsmulighed med et ganske alm. Dankort, som var tilknyttet deres sædvanlige bank/PBS.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)